F1: Räikkönen nem kap fizetést

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.29. 15.30

Kimi Räikkönen továbbra sem kapja meg rendesen a fizetését a Lotustól, de nincs egyedül, Nico Hülkenbergnek a Sauberen kívül a korábbi csapata is tartozik még.

Hiába a csúcskategória a Forma-1, azért még az sem fenékig tejfel. Már tavaly, majd idén néhány hete újra felröppent, hogy Kimi Räikkönent nem fizeti rendesen a Lotus. 
A csapatfőnök, Eric Boullier akkor elismerte, hogy volt ilyen, de azt állította, hogy azóta rendezték a kérdést. A Magyar Nagydíj hétvégéjén újra felvetődött, hogy az új társtulajdonosok, az Infinity Racing késlekedése miatt a finn megint nem kap rendes fizetést, amit a versenyen végül másodikként beérő 2007-es bajnok is megerősített.
“Volt már ilyen tavaly is, és most megint. Nem ideális, de biztos vagyok benne, hogy valamikor fizetnek majd” – mondta.
A munkabér hiánya persze nem épp a legjobb, ha meg akarják tartani Räikkönent a fizetéssel biztosan nem fukarkodó Red Bull-lal szemben, sőt, akkor sem épp kedvező, ha esetleg az utódot kell keresniük. A német Nico Hülkenberg már érdeklődött a Lotusnál, de a nem fizető csapatokról is van már elég tapasztalata, a hír hallatán talán megfontolja majd, hogy beüljön-e a fekete-arany autóba.
A 25 éves versenyzőnek a tavasz óta a csőd szélén támolygó, és az orosz befektetők érkezése után is bizonytalan helyzetű Sauber május óta nem fizet, a svájci Blick veterán szakújságírója pedig kiderítette, hogy még a 2011-2012-ben őt alkalmazó Force India is tartozik neki.
“Ez most tényleg komoly kérdés? A számokról, fizetésekről nem beszélhetek a szerződések miatt” – mondta a fentiekre. 
Benoit hozzátette, hogy Hülkenberg sokat sejtetően mosolygott, amikor azt mondta neki, hogy tudomása szerint annyival tartoznak a pilótának, amiből ő maga már szépen eléldegélne.

Kommentek

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.