Kevesebb mint három liter benzin áráért egy éves biztonság kedvenc tárgyainknak

Szerző: Allianz levél küldés 
Dátum: 2013.07.26. 11.05

Az otthon biztonsága kevesebb mint 1100 forintért kiterjeszthető a nélkülözhetetlen ingóságainkra Magyarország egész területére, egyúttal a mobil műszaki eszközökre az Európai Unió határain belül, többek között villámcsapás, betöréses lopás vagy rablás ellen.

Érdekes eredményeket hozott az Allianz Hungária Zrt. utazási szokásokkal kapcsolatos felmérése. A facebook közösségi oldalon feltett kérdésekre közel 800 fő válaszolt. Az általuk adott válaszokból kiderült: nem ész nélkül rohannak el nyaralni a magyar turisták. A biztonságérzet fontos szempont a nyugodt időtöltéshez. Viszont, nem gondolnak mindenre.

A megkérdezettek 58 százaléka hazai nyaralást tervez, míg a külföldi úti célok közül a legtöbben – 26 százalék – Horvátországot, illetve Görögországot (17 százalék) választották. Autóval 65 százalékuk, a busszal 12 százalékuk, repülővel 10 százalékuk indul nyaralni.

Két tényező közös minden utazni vágyóban. Az egyik, hogy szereti, ha biztonságban telik a nyaralása. A másik, hogy szívesen viszi magával a laptopját, táblagépét, biciklijét, sporteszközeit, a személyes tárgyait. Ugyanakkor, ezekre a fontos tárgyakra a biztonság szempontjából kevés figyelmet fordítanak az utazók. Nem mindig kötnek biztosítást a magukkal vitt hobby sporteszközökre vagy mobil elektronikai berendezésekre.

Az Allianz Hungária Zrt.-nél az Allianz Online Otthonbiztosítás Optimum és Komplex csomagját ki lehet terjeszteni a háztartási ingóságokra Magyarország egész területére, egyúttal a mobil műszaki eszközök kockázatátvállalását az egész Európai Unió területére, így Horvátországra is.  Akár kevesebb, mint évi 1100 forintért, már 100 000 forint értékhatárig biztosíthatjuk ezeket az ingóságainkat, eszközeinket szokásos káresemények, például villámcsapás, vihar, tűz, betöréses lopás vagy rablás ellen.  

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.