F1: Tényleg a Ferrarié lett a Lotus-főnök

Csak jövő év elejétől dolgozhat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.26. 13.00

James Allisonnal, a Lotus korábbi technikai igazgatójával erősítette meg stábját a Ferrari. Minden apró részletet sikerült tisztázni.

Már hetekkel ezelőtt bejelentette a Lotus, hogy a technikai igazgató James Allison elhagyja a csapatot, de egészen mostanáig nem lehetett biztosan tudni, hol folytatja a szakember. Nagyon valószínű volt, hogy a Ferrari csapott le rá, de a hivatalos bejelentés csak nem akart megérkezni Maranellóból.

Mostantól viszont – legalábbis az Autosport szerint – hivatalos, hogy Allison a Ferrarinál folytatja, végre az összes apróságban sikerült megegyezni a szakemberrel. A bejelentés ugyanis azért késlekedett, mert sok részletkérdésen ment a huzakodás.

Az Autosport úgy tudja, hogy a hivatalos Ferrari-bejelentés is hamarosan befut, vagy a Hungaroringen, vagy a verseny után adják ki a közleményt. Az ilyenkor szokásos “kényszerpihenő” miatt Allison legkorábban jövő év elején kezdhet dolgozni a Ferrarinál.

Fernando Alonso örül Allison érkezésének, korábban sikeres párost alkottak a Renault-nál. “Szorosan együtt dolgoztam vele, és két világbajnoki címet is nyertünk” – mondta Alonso. “Aztán 2008-2009-ben visszatértem a Renault-hoz, négy évvel ezelőtt már technikai igazgató volt. Azzal az autóval nem voltunk olyan sikeresek, ellenben mindenki láthatta, hogy mit ért el a Lotus az elmúlt két évben. James az egyik legkiválóbb koponya ott, meglátjuk, mit hoz vele a jövő.”

Még nem teljesen világos, hogy mi lesz Allison pontos pozíciója, de valószínűleg főmérnöknek nevezik ki, aki Pat Fry technikai igazgatóval szinte kéz a kézben dolgozik majd. Allison dolgozott már a Ferrarinál, 2000-tól öt idényt húzott le Maranellóban a Schumacher-korszakban.

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.