A Német Nagydíjon a Red Bull elkapkodott kerékcseréje miatt Mark Webber autójáról lerepült egy kerék, és telibe találta a bokszban dolgozó egyik operatőrt. A hibák szinte kódolva vannak azóta, hogy újabban minden csapat szupergyors, három másodperc alatti kerékcseréket akar produkálni, a nagy sietségben törvényszerű, hogy becsúszik egy-egy baki.

Az FIA-t is aggasztja a sok rosszul rögzített kerék, ezért új szabályokat vezethetnek be a biztonság növelése érdekében. A csapatfőnökök esedékes találkozóján több javaslatot is megtárgyalnak majd, köztük egy olyat, amely véget vetne a villámgyors kerékcserék korszakának.

Egy minimumidőt határoznának meg, amelynél gyorsabban nem lehetne lezavarni egy kiállást, így a szerelőknek nem kellene kapkodniuk. Ugyanakkor egy ilyen megoldás egy újabb, a csapatok közötti versenyt korlátozó intézkedés lenne, így nem valószínű, hogy túl lelkesen fogadnák a csapatfőnökök. És persze egy szintidős kiállásba ugyanúgy bele lehetne bakizni.

Egy másik elképzelés, hogy a jövőben tízhelyes rajtbüntetést adnak a bokszkiállások után leeső kerekek miatt. Eddig csak pénzbírság járt az ilyen mulasztásokért, a súlyos szankció kilátásba helyezése azonban nagyobb odafigyelésre sarkallhatja a szerelőket. A Hungaroringre még nem érvényes az újítás.

Szintén a biztonságot növelő intézkedés, hogy a Magyar Nagydíjtól kezdve korlátozzák a szabadedzéseken a bokszutcába beengedett újságírók és fotósok számát. Minden tréningre speciális megkülönböztető öltözékben mehetnek be a média képviselői, ezekből 25 darabot adnak ki edzésenként. Az FIA médiaképviselője dönti el, hogy ki mehet be egy-egy edzésre.