F1: Ki ül Massa helyére?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.26. 15.00

Van rá esély, hogy a Ferrari nem hosszabbítja meg Felipe Massa év végén lejáró szerződését. Sokan ülnének a helyére.

Ahogy az előző, úgy ez az idény sem Felipe Massáé, a brazil egyszerűen képtelen tartani a lépést Fernando Alonsóval. Nagyon is elképzelhető, hogy eredményeit látva a Ferrari nem kínál új szerződést Massának, akinek a helyére három komoly jelölt is van.

A Saubertől távozóban lévő Nico Hülkenberg mellett a két Force India-pilóta, Paul di Resta és Adrian Sutil is nagyon szeretne beülni a Ferrariba. Massa egyébként tisztában van vele, hogy a Ferraritól való esetleges távozás F1-es karrierje végét is jelentheti.

“Aggodalommal vagy félelemmel nem lehet vezetni” – mondta Massa. “Ha váltanom kell, csak versenyképes csapathoz megyek. Ha ilyen nincs, inkább kiszállok az F1-ből, mert versenyezni, nem csupán autózgatni akarok. Ha valamilyen okból nem maradhatok a Ferrarinál, próbálkozni fogok máshol, de a kiscsapatok nem érdekelnek.”

“A Ferrari egy nagy hagyományokkal és gazdag múlttal rendelkező csapat, amely mindig a legjobbak közé tartozott a Forma-1-ben” – reagált a találgatásokra Hülkenberg. “Majd meglátjuk, egyelőre várok és csak figyelem, hogy hogyan alakulnak a dolgok. Teljesen képlékeny a jövőm.” Hülkenberg akár Kimi Räikkönen utódja is lehet a Lotusnál, ha a finn átigazol a Red Bullhoz.

Di Resta sem tagadta, hogy érdeklődik iránta a Ferrari. “A menedzsmentem a legjobb lehetőséget keresi számomra az előrelépésre” – fogalmazott diplomatikusan a skót.

Csapattársa, Adrian Sutil szerint még korai beszélni a következő évről. “És egyébként is, először Vijay Mallyával kell leülnöm” – fejtegette a német. “A különbség a Force India és az élcsapatok között annyi, hogy nekünk 110 százalékot kell adnunk, hogy esélyünk legyen a dobogóra, míg a menőknek ez hibákkal is összejöhet. Jelenleg nincs túl sok olyan csapat, amelyik jobb nálunk, szóval egy esetleges csapatcserét jól meg kell fontolni.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.