Alonso: A Hungaroringen dőlhet el minden

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.26. 10.00

Fernando Alonso nem titkolja, hogy a hétvégi Magyar Nagydíjon akár el is dőlhet, küzd-e még idén a bajnoki címért, vagy gyakorlatilag lefutottá válik számára az idény.

Fernando Alonso az éllovas Sebastian Vettelhez viszonyítva 34 pontos hátránnyal érkezik a szezon félidejét jelentő Magyar Nagydíjra, nem is titkolja, hogy ezen a hétvégén áll vagy bukik, hogy lesz-e még esélye a nyári szünet után.
“Nagyon fontos a jó eredmény. Fontos, mert a futam után jön a nyári szünet, és jót tenne a csapat motivációja, a reményeink számára, ha sikerülne csökkenteni a Sebastianhoz viszonyított lemaradást. Ha a hátrány nő vagy nagyot ugrik a szünet előtt, akkor mindannyiunk motivációja csökkenni fog. Fontos hétvége.”  
Az idei Magyar Nagydíj az F1 történetének egyik legforróbb versenye lehet, de ez nem zavarja Alonsót:
“Ez semmit sem változtat a felkészülésen, bármilyen meleg is legyen vasárnap, ugyanúgy megyünk végig a hétvégi rutinon. Mindössze rugalmasabb stratégiára kell majd arra az esetre, ha szükség lenne még egy kerékcserére. De az edzések után már jobban látjuk majd ezt.” 
Csütörtökön súlyos tragédia történt Spanyolországban, amikor egy szuperexpressz kisiklott Santiago de Compostelában, és a balesetben legalább 80-an meghaltak. Az esetről természetesen Alonso is beszélt:
“Szomorú nap ez. Az ember este lefekszik, végiggondolja a problémáit, hogy milyen apróságok alakultak rosszul a nap folyamán, aztán ilyenkor ráébred, hogy mennyire jelentéktelenek ezek a dolgok. Ez a hír rámutat arra, hogy mik az igazán fontosak az életben, emellett pedig nagyon elkeserítő is, az ember tehetetlennek érzi magát, az időt nem tudja visszaforgatni. A vonaton utazók családjaival vagyunk lélekben. Igyekszem a lehető legjobb versenyt teljesíteni, mert bár őket ez nem vigasztalhatja meg, azért nekik ajánljuk az eredményt, az ő emlékükre mindent beleadunk.”

Kommentek

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.