Massa: A baleset óta szeretnek Magyarországon

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.24. 10.40

Felipe Massa a 2009-es súlyos balesete ellenére is szívesen jön vissza Magyarországra, érzi a szeretetet. A brazil úgy véli, a Ferrari versenyképes lehet a Magyar Nagydíjon.

A 2009-es Magyar Nagydíj időmérőjén Felipe Massa az utóbbi évek egyik legsúlyosabb Forma-1-es balesetét szenvedte el, amikor egy, a Rubens Barrichello Brawnjából kipattant rugó fejen találta.
A brazil pilóta életveszélyes fejsérülést szenvedett, sokáig az Állami Egészségügyi Központban ápolták, az idény további részét pedig ki is kellett hagynia. Az eset ellenére Massa azóta  is örömmel tér vissza a Hungaroringre.
“A Magyar Nagydíj különleges esemény számomra, sok emléket idéz fel. Természetesen negatív emlékeim is vannak a baleset miatt, de pozitívak is abban az értelemben, hogy egyáltalán itt lehetek, épen és egészségesen, és készülhetek arra, hogy megint ott legyek Budapesten. Nagyon szeretem a magyar szurkolóimat, és az az igazság, hogy a baleset óta sokkal többen is vannak, szóval Magyarországra tényleg mindig örömmel térek vissza” – mondta. 
Egyesek úgy vélik, hogy a Ferrari nem lesz túl versenyképes a lassú, kanyargós mogyoródi pályán, de Massa nem tart ettől.
“Az emberek azt mondják, hogy az autónknak nem igazán fekszik a pálya jellege, és nem küzdhetünk a győzelemért, de szerintem ez nem így nem jó állítás, hiszen volt már olyan pálya, amiről azt gondoltuk, hogy ott erősek leszünk, aztán mégsem, és fordítva is.”
“A legfontosabb az lesz, hogy a lehető leghamarabb felmérjük az autó viselkedését. Ezen a pályán nagyon nagy leszorítőerő kell, az egyenesbeli végsebesség nem olyan fontos. Stabil és a gumikat kímélő autó kell. Szerintem versenyképesek lehetünk, bízom benne, hogy a hétvégénk rácáfol a jóslatokra!”
Massa eddigi legjobb eredménye egy 4. nálunk, és ezen a hétvégén minimum valami hasonlóra lenne szüksége, ugyanis négy futam óta újabb hullámvölgyben jár, legutóbb, Németországban a potenciális dobogót dobta el egy korai kieséssel.
“A fő természetesen mindig a jó versenyeredmény, remélem, hogy ezen a hétvégén meg is lesz, hiszen mostanában nem voltam valami sikeres. Mindig történt valami, ami miatt nem tudtam ott végezni, ahol kellett volna. Szóval a legfőbb célom, hogy fordítsak a dolgokon, sokat számítana, ha jó eredménnyel a tarsolyomban mehetnék a nyári szünetre.”

Kommentek

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.