F1: Autó nélkül a Magyar Nagydíjra

Sűrítik a járatokat

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.07.24. 08.50

Tömegközlekedéssel lesz a legkényelmesebb kijutni a Magyar Nagydíjra.

A Budapesti Közlekedési Központ a kényelmesebb utazás érdekében a szokásosnál nagyobb kapacitással közlekedteti a HÉV-szerelvényeket a H8-as vonalon, és egyedi, kedvezményes díjszabással segíti a mogyoródi versenypályára igyekvőket. Július 28-án, vasárnap a versenynapra érvényes kedvezményes 9990 forintos álló-, és a 19 990 forintos ülő- Forma-1 belépőjeggyel rendelkezők mindhárom metróvonalat díjmentesen vehetik igénybe.

A H8-as HÉV mellett a Hungaroring elérhető a Volánbusz Árpád híd M(etró) és a Mogyoród, Templom tér között közlekedő különjáratokkal is, amelyekről a Volánbusznál lehet tájékozódni. Aki a HÉV-et választja, csak a Gödöllőig közlekedő H8-as vonatokkal tud menni, a Cinkotára és Csömörre közlekedő szerelvények nem érintik a pályát.

A Hungaroring a Szilasliget megállóhelytől gyalog, a Mogyoród állomásról pedig közvetlen buszjárattal is megközelíthető. A 3-as, a 4-es, az 5-ös és a 6-os kapun át elérhető szektorokhoz Szilasliget, míg az 1-es, a 2-es, a 7-es, illetve a 8-as kapun át elérhetőkhöz Mogyoród állomáson célszerű leszállni. A távolság gyalogosan az állomásoktól körülbelül 2,5 kilométer, amely 35-40 perc alatt megtehető, de Mogyoródról busszal is lehet utazni. A H8-as HÉV az Örs vezér teréről indul.

A H8-as Gödöllőre közlekedő járatai csütörtökön és pénteken délelőtt fél óránként, csütörtökön és pénteken kora délután és a délutáni csúcsidőszakban 10-20 percenként, csütörtökön és pénteken az esti időszakban fél óránként, hétvégén fél óránként jár.

Július 25-én, csütörtökön és 26-án a délutáni csúcsidőszakban, továbbá 27-én és 28-án reggel 7 és este 20 óra között a H8-as HÉV a zsúfoltság elkerülése céljából három- helyett hatkocsis szerelvényekkel, megnövelt kapacitással közlekedik. Július 26-án, 27-én és 28-án, az ezeken a napokon érvényben lévő Budapest 24 órás, Budapest csoportos 24 órás és 72 órás jegyekkel, Budapest kártyával valamint 5/30-as jeggyel rendelkező utasok a H8-as HÉV vonalán az év többi napjához képest hosszabb szakaszon, Mogyoródig közlekedhetnek, egyéb kiegészítő jegy vásárlására nincs szükség. A többi jegy- és bérlettípushoz kiegészítő HÉV-menetjegy megváltása kötelező.

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.