F1: Räikkönen kánikulát szeretne nálunk

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.22. 08.30

Kimi Räikkönen reméli, hogy a Hungaroringen a hagyományos forróság lesz majd, ez ugyanis növelheti az esélyeit a jó szereplésre.

Kimi Räikkönen 2005-ben ugyan megnyerte a Magyar Nagydíjat, de nagyon sokszor csak a győzelem küszöbéig jutott 2003-ban, 2007-ben, 2009-ben és tavaly is második lett. 
A Német Nagydíjon hajszál híján lemaradó finn nem titkolja, hogy idén szeretne megint a dobogó legfelső fokára állni nálunk, ehhez viszont jó kvalifikációs eredmény kellene, hangsúlyozza a 2007-es Forma-1-es bajnok.
“Elég sokszor voltam már második Magyarországon, úgyhogy jól tudom, mennyire fontos, hogy az első kanyar után az élen álljunk. DRS vagy sem, a Hungaroringen mindenképp nagyon nehéz előzni. A jó hétvégéhez jó szabadedzések, erős időmérő és végül tökéletes rajt kell” – mondta a Lotus előzetesében.
A Lotusnak az elmúlt másfél szezonban mindig előnyös volt a meleg, a Magyar Nagydíj pedig kevés kivételtől eltekintve hagyományosan forró, kánikulai körülmények között zajlik. Räikkönen reméli, hogy így lesz most is:
“A németországi pontok jól jöttek, erős volt az autó. Újra bebizonyosodott, hogy kedvez nekünk a meleg, és mivel Budapesten is forróság van általában, nekünk jó lehet majd. Remélhetőleg meglesz a vágyott eredmény, jó lenne azzal menni a nyári szünetre feltöltődni!” 

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.