F1: Alonso tényleg fél másodpercet ér?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.16. 16.30

A Marussia távozó technikai főnöke, Fernando Alonso korábbi munkatársa megerősítette a spanyol évekkel ezelőtti kijelentését, miszerint jó fél másodpercet képes adni körönként az autó tempójához.

Ma jelentették be, hogy az eddig a Marussiánál de facto technikai igazgatóként dolgozó Pat Symonds a Williamshez igazol.
Napjainkban ez nem túl nagy előrelépés, mindkét csapat a mezőny végében, nulla ponttal áll, de a szakember korábban sokkal komolyabb sikerek részese is volt, hiszen a a 2000-es évek nagy részében a Renault technikai főnökeként dolgozott, akkor is, amikor Fernando Alonsóval bajnoki címekig jutottak.
Erre visszautalva beszélt még az átigazolás előtt, a Marussia vezetőjeként arról, hogy akár a sereghajtó fekete-piros autóból is többet hozhatna ki egy Sebastian Vettel vagy Fernando Alonso.
“Természetesen közelebb lehetnénk (velük a középmezőnyhöz)” – hasonlította össze az említett sztárokat a jelenleg alkalmazott, amúgy tehetséges Jules Bianchival és a fizetős Max Chiltonnal. 
“A Renault-nál nagyon is sokat beszéltünk arról, hogy Fernando mennyit tesz hozzá a köridőhöz, hiszen nem volt olcsó pilóta. Azonban tényleg úgy láttuk, hogy legalább fél másodpercet ad egy átlagos versenyzőhöz képest. A mostani pilótáinkhoz képest talán még több is lenne, hiszen ők tapasztalatlanok. De a kezünk meg van kötve, olyan versenyzőkre van szükség, akik pénzt is tudnak hozni” – magyarázta.

Kommentek

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.