F1: A Magyar Nagydíjra lazít a Pirelli

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.11. 13.30

A Pirelli az új gumik bevezetésével megváltoztatta a Magyar Nagydíjra szánt eredeti kínálatát, még sem lesz olyan konzervatív a választék.

A Pirelli a gumiproblémák silverstone-i kiteljesedése előtt a Brit Nagydíjhoz hasonlóan a Hungaroringre is a közepes és kemény keverékét tervezte szállítani, amiért a Lotus élesen kritizálta is az olasz gyártót.
Miután a silverstone-i defektek miatt a szállító régi-új hibrid abroncsokat vezet be a Magyar Nagydíjtól, a kínálaton is módosítani fog, tudta meg a BBC. A Hungaroringen az eredeti kemény/közepes párosítás helyett a közepes/lágy kombinációt kapják majd a csapatok.
“A 2012-es konstrukcióhoz való visszatérés miatt Magyarországon már nem lesz szükség olyan kemény keverékre” – erősítette meg a Pirelli egyik szóvivője.
A választék így névleg ugyanaz, mint tavaly, azonban mivel a Pirelli 2013-ra lágyított a keverékein, gyakorlatilag egy fokozattal lágyabb lesz, mint egy éve.
Az új, a 2012-es struktúrát az idei keverékekkel kombináló abroncsokat a csapatok a jövő héten Silverstone-ban rendezendő háromnapos teszten próbálják majd ki először.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.