F1: Räikkönen lazán nyerhetett volna?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.08. 08.30

Kimi Räikkönen úgy véli, az utolsó kerékcseréje szükségtelen lehetett a Német Nagydíjon, úgy akár könnyen is győzhetett volna. Az utolsó körök így is szorosak voltak, nem sokon múlott Vettel megverése.

A Német Nagydíjon Kimi Räikkönen keményen megdolgoztatta Sebastian Vettelt a hazai győzelemért, a finn az utolsó körben már egészen a címvédő nyakán volt, egy másodperccel mögötte intették le.
Räikkönen az elnyújtott harmadik etapjával hozta közel magát Vettelhez, az utolsó 10 körben pedig friss gumikon zárkózott fel a németre. A Lotus-pilóta a verseny után azonban felvetette, hogy harmadik kerékcsere nélkül is végigvihette volna a versenyt, úgy pedig 13 másodperc előnnyel gazdálkodhatott volna a hajrában.
“Jóval tovább bírtam a gumikkal, meg kellett fontolni, hogy a végéig menjek-e azzal a szettel. De baj volt a rádióval, én hallottam a csapatot, ők viszont csak két kanyarban hallottak engem. Talán nem kellett volna a kerékcsere, mert rendben voltak a gumijaim” – spekulált Räikkönen, aki szerint két körrel hosszabb futamon így is elkapta volna Vettelt.
“Nehéz megmondani, mi történt volna a rá következő két körben. De jó volt a tempóm. Szerintem kemény csata lett volna, de valahogy valószínűleg megelőztem volna őt.”
A Red Bull főtervezője, Adrian Newey szerint véleményes, ki bírta volna jobban a pár körrel hosszabb futamot.
“Az időzítésen múlott minden, és azon, hogy Kimi lágy gumijai mikor adják meg magukat a kemény hajtás miatt. Csábító azt mondani, hogy két körrel hosszabb versenyen Kimi elkapta volna őt, de cseppet sem biztos, ugyanis a lágy gumik sem tartanak örökké, azok a jobban kopó abroncsok.”

Kommentek

34 évet vezetett jogosítvány nélkül a magyar férfi

Próbálkozott a vizsgával, végül nem jött össze, így 34 évig vezetett jogsi nélkül, most kapták el a rendőrök.

15 pusztítóan kontár módon tuningolt autó

Stílusérzéket és mértékletességet nyomokban sem tartalmazó autók Mekkmester-díjas tunerektől.

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.