F1: Vettelnél elszállt a KERS

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.07. 16.10

Sebastian Vettel nagyon örül első németországi sikerének, annál is inkább, mert néhány körre elveszítette a KERS-t. A Német Nagydíj dobogósai mondták.

Sebastian Vettel (1.): “Köszönöm a támogatást, végre sikerült! De az igaz, hogy most szerencsém is volt. Kemény versenyen vagyunk túl, a végén Kimi nagyon megszorongatott, próbálták másképp befejezni a futamot. Leszámítva a safety cart, végig nyomtam, nagyon örülök, hogy itthon összejött. Nagyon élveztem ezt a versenyt, éreztem, hogy Kimi mögöttem van és támadásra kész, de korábban Romain-nal is volt egy pár kemény körünk. A KERS is elszállt egy időre, de szerencsére visszajött, és kellett is a védekezéshez. Örülök, hogy 60 körös volt ez a verseny, és nem 61 vagy 62! A Lotus elképesztően gyors volt, a gumikkal is jobban bántak, mint mi.”

Kimi Räikkönen (2.):
“Azért hiányzott a rádió, én hallottam a csapatot, ők viszont nem hallottak engem, csak a pálya egy részén működött. Pedig lett volna mit megbeszélni, bár egész jól zártuk a futamot. Nyerni akartunk, de ehhez nem voltunk elég gyorsak, és egy kicsit hosszabbnak kellett volna lennie a versenynek. Sok pontot szereztünk, nem volt ugyan optimális, de elég jó. A helyünkre kerültünk.”

Romain Grosjean (3.): “Nagyon jó eredményt ért el a csapat, remek futamunk volt. Főleg az első etapban voltunk erősek. Volt, amikor azt éreztem, megelőzhetem Sebastiant, de a végén a különböző stratégiák kicsit megkeverték az eredményt. Úgy tűnik, a lágy gumi volt a jobb választás. Megéremeltük volna már korábban is ezt az eredményt.”

Kommentek

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.