F1: Visszatérhet a Mercedes-veterán?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.06. 11.35

A Mercedes volt motorsportfőnöke, Norbert Haug nem zárja ki, hogy valamikor még Forma-1-es szerepet vállaljon.

Norbert Haug 2012 végén jelentette be, hogy két évtized után távozik a Mercedes motorsportfőnöki posztjáról. A német szakember számtalan sikert ért el a márkával az F1-ben és azon kívül is, de a gyári csapat első három éves küszködése aláásta a helyzetét.
Haug utódja a Williamstől elcsábított Toto Wolff lett, aki az elmúlt fél évben elég jó ízelítőt kapott a feladat súlyát illetően: “Le a kalappal Norbert előtt, amiért 20 évig tudta ezt csinálni!”
A Mercedes “leghazaibb” futama, a Német Nagydíj előestéjén maga Haug is nyilatkozott a Bildnek, elmondta, hogy a régi munkáját nem sírja vissza, de nem zárja ki, hogy később még valamilyen motorsportos szerepet vállaljon.
“150 nap az irodában, 150 nap utazgatás, erre nem vágyom. De el tudom képzelni, hogy mondjuk tanácsadóként segítsek egy kis, privát csapatot” – mondta.
Haug büszke volt kollégái friss eredményeire, de azt sem titkolta, hogy a Mercedes jelenlegi sikereinek megalapozásában azért ő, és a vele egy időben távozott Michael Schumacher szerepet vállalt. 
“Az utódom, Toto Wolff, valamint Niki Lauda egyértelműen jó munkát végez, ez nem kérdés. De az autót Ross Brawn és a mérnöki stábja még a tavalyi év közepén tervezte, az F1-es sikert hosszú előkészítés előzi meg. Az Ezüst Nyilaknak ez három év volt, a Red Bullnál például öt.” 
A német szakember pénteken a Mercedesnél vendégeskedett, BMW-s kollégája, Mario Theissen pedig szombaton bukkant fel volt csapatánál, a Saubernél.

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.