F1: Kovalainen közel a versenyzéshez

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.05. 17.00

Az egykori F1-pilóta, Mika Salo úgy tudja, honfitársa, Heikki Kovalainen hamarosan újra versenyzői állást kap a Caterhamnél.

Továbbra sem szűnnek a Heikki Kovalainen versenyzői visszatérését boncolgató pletykák. 
A finn 2012 végén ugyan nem tudott megegyezni a Caterhammel a folytatásról, de idén tavasszal már visszatért volt csapatához tesztelőként, és egyesek úgy tudják, jó esélye van arra, hogy év közben átvegye az alulteljesítő Giedo van der Garde helyét.
A Sky Sports bokszutcai riportere, Ted Kravitz a silverstone-i paddockban a felvetette a Caterham-főnök Riad Asmatnak, hogy van der Garde “nem végez jó munkát”, amire a maláj üzletember annyival válaszolt, hogy a holland újonc “jövő héten is itt lesz”. 
Van der Garde valóban vezet most, a Nürburgringen is, de az egykori Sauber-, Ferrari- és Toyota-pilóta, a finn MTV3 szakkommentátoraként dolgozó Mika Salo továbbra is meg van győződve róla, hogy Kovalainen előbb utóbb megkapja a holland helyét:
“Heikki caterhames helyzete igen izgalmas. Hamarosan összeállnak a dolgok, remélem, hogy visszaülhet az autóba! Én tulajdonképpen már Silverstone-ra erre számítottam.”
“Ha tényleg újra versenyezni fog idén, azzal a jövő évre is erős lesz a pozíciója, hiszen nincs túl sok tapasztalt pilóta a piacon. A Lotusnál például akár két üresedés is akadhat 2014-re” – magyarázta a finn exversenyző.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.