F1: Készek a bojkottra a pilóták

Elmaradhat a Német Nagydíj

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.05. 08.15

A Forma-1-es versenyzők szervezete közleményben tudatta, hogy a Silversone-ban látott gumiproblémák ismétlődése esetén bojkottálni fogják a Német Nagydíjat.

A Pirelli a defektekkel tűzdelt Brit nagydíj után az e hétvégi Német Nagydíjra máris módosított a gumijai szerkezetén, amit a versenyzők üdvözöltek is. 
Azonban a puding próbája az evés, így ha a szabadedzéseken rosszul alakulnak a dolgok, a pilóták nem vezetnek tovább. A versenyzők “szakszervezete”, a GPDA csütörtökön este közleményben tette hivatalossá a korábban csak spekulációk szintjén felmerült bojkott lehetőségét.
“A GPDA pilótái hangsúlyozottan aggasztónak tartják a Silverstone-ban történteket. Bízunk benne, hogy a gumikat érintő módosítások meghozzák a várt eredményt, és a Német Nagydíj során nem ismétlődnek hasonló hibák. Készen állunk, hogy ahogy mindig, most is teljes lendülettel vezessünk, hiszen ezt várják a csapataink, a támogatóink és a szurkolóink.” 
“Azonban a versenyzők úgy határoztak, hogy ha a Német Nagydíj során is hasonló problémák adódnak, akkor azonnali hatállyal visszavonulunk a rendezvényről, ugyanis el kell kerülni, hogy újra veszélyeztessük a magunk, a marshalok vagy a nézők életét.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.