F1: Jövőre is marad mulatni a Merci-főnök

Ross Brawn nem tervezi a visszavonulást

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.03. 16.30

Ross Brawn, a Mercedes csapatfőnöke nem tervezi a visszavonulást, a következő szezont semmi pénzért nem hagyná ki.

Egy ideje kérdéses Ross Brawn jövője a Mercedesnél, sokak szerint a McLaren korábbi technikai igazgatója, Paddy Lowe ülhet a csapatfőnöki székbe jövőre. Ehhez azonban az kéne, hogy Brawn visszavonuljon, amire jelen pillanatban nem sok esély látszik: a szakember maradni akar, elsősorban az új szabályok miatt.

“Jó pozícióban vagyunk 2014-re, nem szívesen hagynám ki a mókát” – jelentette ki Brawn a BBC-nek. “Nagy szabályváltozás jön, ami az egész autót érinti, nem csak az aerodinamikát, mint korábbban. Ha valaki nem kezdett el dolgozni ezen jó egy évvel ezelőtt, most bajban van.”

Egyes források szerint a motorszállítóként 2015-ben visszatérő Honda szeretné megszerezni Brawnt, ahol 2007-2008-ban volt már csapatfőnök. “Én még nem hallottam erről” – hűtötte le a kedélyeket Brawn. Úgy tudni, hogy a struktúráját teljesen átszervező Mercedes is marasztalja Brawnt 2014-re, de nem feltétlenül a jelenlegi pozíciójában.

“Jelenleg Ross a csapatfőnök. Nem tudjuk, hogy meddig szeretné betölteni ezt a posztot, még nem döntött erről sem ő, sem más” – fogalmazott Lowe. “Azért jöttem, hogy erősítsem a csapatot, és erre képes is vagyok. Nagy dolgokra lehetünk képesek, és már bele is mélyedtem a csapat munkájába. Az első négy hetem tulajdonképpen elég gyorsan eltelt, nem is tűnt egy egész hónapnak.”

“Már most benne vagyok néhány stratégiai fejlesztésben, de eddig egy konkrét terület felé sem mozdultam el. Az első napomon egyébként Ross volt az első, aki köszöntött, nagyon örül, hogy együtt dolgozhat velem. És is nagyon örülök, hogy vele dolgozhatok.”

Kommentek

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.