Räikkönen: Nehéz lesz a döntés!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.28. 08.45

Kimi Räikkönen továbbra sem tudja, hogy marad-e a Lotusnál vagy elfoglalja a Mark Webber távozása után megüresedő helyet a Red Bullnál. Komoly dilemma.

Miután Mark Webber csütörtökön bejelentette, hogy 2013 végén elhagyja a Forma1-et, Kimi Räikkönen tűnik a legesélyesebbnek arra, hogy 2014-től Sebastian Vettel csapattársa legyen a Red Bullnál.
A 2007-es bajnok tavaly és idén jelentős sikereket ért el a Lotusszal, de szerződése még nincs 2014-re. Ő maga sem tudja, mi is legyen.
“Továbbra sem tudom megmondani, mi lesz jövőre, nem változott a helyzet az elmúlt hétvégén. Nyilván egyre komolyabb az esélylatolgatás, de a döntésemet nem igazán befolyásolja az üresedés sem” – mondta a finn Silverstone-ban. 
“Még nincs szerződésem, de ez normális az F1-ben. Amíg nincs dokumentum, addig nincs mit mondanom, de amint lesz valami, rögtön bejelentem – nekem is könnyebb úgy, mert akkor nem nyaggatnak tovább ugyanazokkal a kérdésekkel.”
Räikkönen hangsúlyozta, hogy nehéz döntés előtt áll. A Red Bull vonzó lehetőség, de a Lotus ideális csapatnak tűnik számára.
“Akárhogy döntsek is, nem lesz könnyű. Sosem az. Nem most először akad több lehetőségem, egyszerűen ki kell választani a pillanatnyilag legjobbnak tűnőt. Előre nehéz megtippelni, hogy jó-e a döntés vagy sem, de utána aztán viselni kell a következményeit.”
“Nekem egyáltalán nem gond, hogy ki mellett versenyzek. Sosem én döntöttem a csapattársról, szóval engem nem is izgat ez. De ha úgy alakul, akkor (Vettel csapattársaként) nyilván könnyebb lenne, mint néhány más esetben.”
 
“De a Lotus tökéletesen alakult, nélkülük nem tértem volna vissza az F1-be. Persze ők sem jártak rosszul velem, szóval nincs ok panaszra. Nyilván van még min javítani, de eddig nagyszerűen éreztem magam a csapatnál, szóval emiatt is nehéz lesz a döntés.”
Räikkönen a fentiekkel együtt azért a kiszállás lehetőségét is meglebegtette: “Amíg nincs szerződésem, az is benne van, hogy jövőre nem versenyzek az F1-ben. Messze van még a jövő év eleje, sok dolog történhet az életben, ami eldöntheti a kérdést, úgy is alakulhat, hogy nem versenyzek tovább. De azt hiszem, valószínűbb, hogy jövőre is itt leszek.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.