F1: Egész évben erre várt a Wiliams

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.06.25. 11.30

Hazai pályán szerepelhet hétvégén a Williams, a csapat szeretné jó szerepléssel feledtetni az idei vesszőfutást. Ez lesz a kék-fehérek 600. versenye.

Mikor, ha nem most – valami ilyesmi lehet a mottója a Williamsnek a Brit Nagydíj előtt, a csapat szeretné megtörni az idei átkot. Erre ideális terepnek tűnik a hazai pályának számító Silverstone, amely a legmagasabb átlagsebességű helyszín Monza után.

“Egész évben erre a hétvégére várt a csapat, büszke vagyok arra, hogy részese lehetek ennek a történelmi pillanatnak” – mondta Pastor Maldonado. “Silverstone az egyik kedvenc pályám, több legendás kanyarral, a szurkolóktól is nagy támogatásra számíthatunk. A pálya új része még mindig nem kopott be eléggé, kisebb a tapadás, erre figyelnünk kell a kormány mögött. Remélhetőleg jó hétvégét zárunk pontszerzéssel, így téve még emlékezetesebbé tenni ezt a hétvégét.”

Valtteri Bottas szerint a silverstone-i igazi klasszikus pálya, élvezetes kanyarokkal. “Nagy leszorítóerőre van szükség, hogy átfűzzük magunkat a gyors fordulókon” – magyarázta a finn. “A tavalyi első szabadedzésen és az ifjoncteszten már vezettem F1-es autót a pályán, ami nagy segítséget jelent ahhoz, hogy gyorsan felvegyem a tempót. Az időjárás nem könnyíti meg a dolgunkat, de az erős kanadai időmérő után bízhatunk benne, hogy jól tudjuk kezelni az esőt.”

“Ez a hazai versenyünk, és történetesen az egyik legsikeresebb is” – fogalmazott Mike Coughlan technikai igazgató. “Összesen tíz győzelmet arattunk itt. Silverstone-ban a legnagyobb az átlagos kanyarsebesség az összes pálya közül, a hűvösebb időjárás jó motorerőt és kisebb gumikopást jelent. Keményen fogunk dolgozni az FW35-ös továbbfejlesztésén.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.