Webber: Rajtam múlik, maradok-e

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.20. 13.30

Mark Webber azt mondja, a Red Bull-os szerződéshosszabbítása elsősorban az ő kezében van. Az ausztrál nem akarja elsietni a döntést.

Mark Webber Red Bull-os szerződése 2013 végén lejár, a pletykák pedig egyre erősebben kötik Kimi Räikkönent a bajnokcsapathoz. A 36 éves pilóta ezzel együtt nem aggódik, szerinte elsősorban rajta múlik, hogy 2014-ben egy nyolcadik szezonra is marad-e a Milton Keynes-i alakulatnál.
“A labda egyértelműen az én térfelemen van, ami nem rossz. Persze továbbra is jól kell versenyeznem, különben a másik térfélre kerül az a labda, és más, a Red Bull számára vonzóbb pilóta ülhet az ülésbe” – nyilatkozta az ausztrál Sky Sports Radiónak.
A veterán hozzátette, hogy ahogy korábban, most is közvetlenül a tulajdonossal, Dietrich Mateschitzcel tárgyal majd, de a döntést nem sieti el.
“Nagyon jó a viszonyom Dietrichhel. Folyamatosan kapcsolatban vagyunk, tájékoztatom, hogy mit gondolok, milyen a formám, megvan-e a motivációm a folytatáshoz. Komolyan veszem a dolgot, nagyon-nagyon motivált vagyok, jól tudom, hogy milyen szinten kell teljesítenem. És imádom is a Forma-1-et.” 
“Komoly döntések várnak rám, de azt hiszem, nem a közeljövőben hozom meg őket. Még szükségem van egy kis időre, és azt hiszem belefér, hogy húzzuk még egy darabig.”

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.