A kipörgésgátló alkalmazása hat éve, a 2008-as szezon kezdete óta tilos a Forma-1-ben, de egy olasz szaklap azt gyanítja, hogy a Red Bull valami ilyesmit használhat ma is.
Az Autosprint a Kanadai Nagydíjra, még pontosabban Mark Webber guminyomaira alapozza a gyanúját, ugyanis az ausztrál veterán a caterhames Giedo van der Gardével történt koccanása után nem az elvárható mintát hagyta a Gilles Villeneuve pálya aszfaltján. 
“Azonnal feltűnik, hogy az aszfalton hagyott nyom nem folyamatos (az elején általában sötétebb, majd fokozatosan halványuló) gumicsík. Tipikusan olyan, mint amikor az utcai autó berángat, ha be van kapcsolva a kipörgésgátló” – írja a lap.

Persze míg a fenti felvetés csak spekuláció, van nagyon is valós ügy is: a Mercedes-csapat holnap felel az FIA bírósága előtt a tesztelési szabályok megszegése miatt. Mint közismert, alakulat a Pirellivel tartott közös, háromnapos titkos tesztet Barcelonában május közepén.