F1: Button kiáll a főnök mellett

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.19. 11.30

Bár a McLaren továbbra is versenyképtelen, Jenson Button azt állítja, nem ingott meg a csapatfőnök Martin Whitmarsh iránti bizalom.

Utólag visszatekintve a McLarennél egyértelműen rosszul döntöttek, amikor az összes riválissal ellentétben a jelenlegi szabályok utolsó évére, 2013-ra nem az előző évi modellt csiszolták tovább, hanem teljesen új autót építettek.
Az MP4-28-as versenyképtelen lett, és az idény első harmada alatt sem sikerült közelebb juttatni az élmezőnyhöz. A blama miatt sok szurkoló már az előző évek balfogásai, hibái miatt is sokat kritizált csapatfőnök, Martin Whitmarsh fejét követeli, de egy keddi silverstone-i rendezvényen Jenson Button azt mondta, hogy házon belül teljes a bizalom a vezér iránt. 
“Amennyire én tudom, teljesen egységes a csapat. Martin igazán jó vezető és egy nagyon rendes ember. Olyan, akiben lehet hinni és bízni, és akikkel csak beszélek a gyárban, ugyanígy vannak vele. Nagyon nehéz egy olyan csapatfőnök dolga, akinek a csapata általában futamokat nyer, aztán hirtelen már nem győz, de szerintem ő a legalkalmasabb vezető arra, hogy végigvezessen minket ezen a nehéz időszakon.”
Button a jövő hétvégi Brit Nagydíj helyszínén újra leszögezte, hogy győzelmet nem szabad várni tőlük a hazai pályán, de reméli, hogy az újabb fejlesztések és a pálya jellege azért segít majd.
“Látunk javulást. A legutóbbi versenyhétvége nagyon-nagyon keserves volt, de igenis úgy érzem, hogy jönnek olyan fejlesztéseink, amelyekkel jobb eredményeket érhetünk el. Nehéz lenne itt a győzelemért küzdeni, pedig tudom, hogy ezt szeretnék a brit szurkolók, de szerintem nem adhatjuk meg ezt nekik. De azért mindent beleadunk majd, igyekszünk a lehető legtöbb pontot gyűjteni, a végeredményt pedig sosem tudhatjuk előre!”
“Ez a pálya egészen más, mint a legutóbbi. Sokkal lágyabb, sokkal gyorsabb, sokkal jobb a ritmusa, ez pedig jobban fekszik az autónknak. Az időjárást még nem tudhatjuk, de én a szurkolók és magunk miatt is  remélem, hogy száraz lesz.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.