F1: Nem áll le az idei autóval a Williams

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.06.17. 15.30

Története legrosszabb szezonkezdetét produkálta az idén a Williams, de a csapat nem hagyja abba az idei autó fejlesztését. Meg kell találni, hol szúrták el.

Egyetlen pontot sem sikerült még szereznie az idei szezonban a Williamsnek, ennyire rosszul soha nem kezdett bajnokságot a csapat. Pedig a következő versenyen, Silverstone-ban kerek jubileumhoz érkezik a gárda, a 600. futama következik, és ezt jó lenne méltóképpen megünnepelni.

Mivel a Williams szempontjából az évnek már nem igazán van tétje, nyugodtan megtehetné, hogy teljes erőből a jövő évi autó fejlesztésére koncentrál. Claire Williams helyettes csapatfőnök szerint azonban egyelőre szó sincs az erőforrások átcsoportosításáról, amíg tud, küzd az istálló. Annál is inkább, mert előbb pontosan meg kell érteni, hogy mi csúszott félre az idei autó tervezésénél.

“Gondoskodnunk kell róla, hogy a télen elkövetett hibák ne ismétlődhessenek meg, és jövőre a helyünkön legyünk” – jelentette ki Williams. “Elfogadhatatlan lenne az idei szereplés megismétlése, de az is elfogadhatatlan, hogy továbbra is ilyen gyengén szerepeljünk. Szóval párhuzamosen kell dolgoznunk.”

Noha a bevételeket a világbajnoki helyezés alapján osztják szét a csapatok között, Williams nem aggódik a cég anyagi helyzete miatt. “Nagyon tisztességes költségvetésünk van erre az évre. Persze, a következő év drágább lesz, de nagyon jó kereskedelmi csapatunk van, amely zseniális munkát végez. Már most túl vagyunk néhány nagyon ígéretes tárgyaláson.”

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.