A Pirelli csütörtökön közzétette a következő három futamra, a Brit, a Német és a Magyar Nagydíjra szánt gumikombinációit.
A gyors kanyarokat tartalmazó, nagy átlagsebességű Silverstone-ba a két legstrapabíróbb keveréket viszik, azaz a csapatok a kemény (narancs) és a közepes (fehér) P Zerók közül választhatnak majd. 
A Nürburgring vonalvezetése eltérő, sokszínű kihívásokat kínál, egyebek mellett kemény féktávokat is, az aszfalt pedig nem túl durva, fontos a jó mechanikai tapadás. A Pirelli ezeknek megfelelően a közepes és a lágy (sárga) gumijait viszi Németországba. 
Míg Silverstone az egyik leggyorsabb, a Hungaroring az évad leglassabb épített pályája, a kínálat azonban nálunk is ugyanaz lesz, mint Angliában. A magyar pályán az alacsony átlagsebesség ellenére komoly kiképzést kapnak a gumik, az egymás után sorjázó kanyarok nagy terhelést jelentenek, emellett pedig általában kánikula is van, indokolt a két legtartósabb (kemény és közepes) keverék használata.
A Pirelli ugyanakkor hivatalosan is bejelentette, amit már hétfőn tudni lehetett: a Brit Nagydíjon nem vetik be a Kanadában kipróbált, új szerkezetű abroncsokat. Mivel több csapat is megvétózta volna a változtatást, így az olasz gyártó más módon, a ragasztás módosításával igyekszik kiküszöbölni a korábban látott futófelület-leválásokat.