F1: Schumi nem bánja a kiszállást

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.13. 08.30

Michael Schumacher bő fél év távlatából sem bánja, hogy 2012 végén végleg búcsút intett a Forma-1-nek.

A hétszeres világbajnok Michael Schumacher a három mercedeses év után 2012 végén végleg távozott a Forma-1-ből. 
A német legenda 2010-12-es visszatérése elég nyögvenyelős volt, de nem bánja, hogy megpróbálta, ahogy a nyugdíjba vonulást is jó döntésnek tartja, “egy pillanatra sem” bánta meg, nyilatkozta a Bildnek.
“Talán ha tavaly legalábbis kilátás lett volna a világbajnoki címért való közdelemre, másképp alakul a döntés. De nagyon elégedett vagyok így” – mondta, viccelődve hozzátéve, hogy felszedett pár kilót, és manapság “privát tévés szakkommentátorként” dolgozik felesége, Corinna mellett a versenyhétvégéken.
Schumacher azt is elárulta, hogy néhány volt ferraris és mercedeses kollégája a mai napig informálja az F1 történéseiről, a színfalak mögötti dolgokról is. “Bár minden azért nem érdekel” – szögezte le.
A hétszeres bajnok nem olyan rég újra F1-est vezetett, amikor a Mercedes nagyköveteként egy 2011-es autóval körbement a Nürburgring legendás Nordschleife nyomvonalán – ilyesmit még később vállalhat: “Nem hiszem, hogy az volt az utolsó alkalom, amikor ezüst nyilat vezettem!”

Kommentek

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.