F1: A Ferrari pole nélkül is meglenne

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.12. 08.30

A Ferrari elnöke az elmúlt időszak eseményeit értékelve az FIA felelősségét hangsúlyozta a Mercedes ügyében, a saját csapatától pedig időmérős javulást vár.

A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo kedden értékelte az elmúlt időszak F1-es eseményeit. A maranellói vezér a Mercedes és a Pirelli közös tesztjét vizsgáló jövő heti tárgyalást illetően azt mondta, bízik a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) munkájában.
“Bízunk az FIA-ban. Az ügyet nem kívánom kommentálni, de elégedettséggel nyugtázom, hogy a szövetség komolyan foglalkozik vele. Bízzunk benne, hogy a Forma-1-ben megmarad a profizmus, és akik meg akarják kerülni a szabályokat, azokat utolérik és megbüntetik!”
Az elnök ezután áttért a Ferrari helyzetére: “Ami minket illet, pontosan tudjuk, mit kell tennünk a sikerért. Máról holnapra egy hosszú és alapos értekezletet tartok Domenicalival és a mérnökökkel. Mindannyian tudják, hogy javulnunk kell, meggyőződésem, hogy a Ferrari a legutolsó futamig versenyképes és bajnoki esélyes is lesz – nem adjuk fel, hiszen mindenünk megvan ahhoz, hogy javuljunk.”
A fő fejlődési területként az időmérőt nevezte meg Montezemolo: “Szuper-szombat? Igen, bár egy normális is megtenné – a pole nem is szükséges, az már elég lenne, ha az autónk biztosan ott lenne a rajrács első két sorában, már onnan is nyerni tudnánk. Múlt vasárnap Alonso újabb lenyűgöző versenyt produkált, a Ferrari győzelmi esélyes volt. Reméljük, hogy a további futamokon egy kicsit melegebb lesz!”

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.