F1: A Ferrari pole nélkül is meglenne

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.12. 08.30

A Ferrari elnöke az elmúlt időszak eseményeit értékelve az FIA felelősségét hangsúlyozta a Mercedes ügyében, a saját csapatától pedig időmérős javulást vár.

A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo kedden értékelte az elmúlt időszak F1-es eseményeit. A maranellói vezér a Mercedes és a Pirelli közös tesztjét vizsgáló jövő heti tárgyalást illetően azt mondta, bízik a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) munkájában.
“Bízunk az FIA-ban. Az ügyet nem kívánom kommentálni, de elégedettséggel nyugtázom, hogy a szövetség komolyan foglalkozik vele. Bízzunk benne, hogy a Forma-1-ben megmarad a profizmus, és akik meg akarják kerülni a szabályokat, azokat utolérik és megbüntetik!”
Az elnök ezután áttért a Ferrari helyzetére: “Ami minket illet, pontosan tudjuk, mit kell tennünk a sikerért. Máról holnapra egy hosszú és alapos értekezletet tartok Domenicalival és a mérnökökkel. Mindannyian tudják, hogy javulnunk kell, meggyőződésem, hogy a Ferrari a legutolsó futamig versenyképes és bajnoki esélyes is lesz – nem adjuk fel, hiszen mindenünk megvan ahhoz, hogy javuljunk.”
A fő fejlődési területként az időmérőt nevezte meg Montezemolo: “Szuper-szombat? Igen, bár egy normális is megtenné – a pole nem is szükséges, az már elég lenne, ha az autónk biztosan ott lenne a rajrács első két sorában, már onnan is nyerni tudnánk. Múlt vasárnap Alonso újabb lenyűgöző versenyt produkált, a Ferrari győzelmi esélyes volt. Reméljük, hogy a további futamokon egy kicsit melegebb lesz!”

Kommentek

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.