F1: Sennával ijesztgették Vettelt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.11. 10.05

Hogy miért nem Sebastian Vettelé lett a leggyorsabb kör a Kanadai Nagydíjon? Három szót közöltek vele a rádión.

Sebastian Vettel a pole-ból rajtolt a Kanadai nagydíjon, és az előző évekkel ellentétben gyakorlatilag végig biztosnak látszott, hogy meglesz a győzelem is. A háromszoros bajnok a futamok végén, akár vezet, akár nem, általában nekifut, hogy elcsípje a verseny leggyorsabb körét is, Montrealban is ezt tervezte.
Amikor bokszutcában az első lila – azaz abszolút leggyorsabb – szektoridőből látták, tudták mire készül, igyekeztek leállítani.
“Nem lepett meg a dolog, de szóltam a versenymérnökének, hogy fogja vissza valahogy” – árulta el az Auto Motor und Sportnak a csapatfőnök, Christian Horner.
Mivel a korábbi rábeszélések, figyelmeztetések, feddések gyakran nem használtak, Guillaume Roquelin (Rocky) múlt vasárnap mással próbálkozott. “Miután megfutotta az első lila szektort, Rocky három szót mondott mondott neki: Monaco, 1988, Senna” – mesélte tovább Horner.
A versenymérnök a fentiekkel a brazil pilóta közismert esetére emlékeztetett, amikor a Monacói Nagydíjon biztosan vezetve elvesztette a koncentrációját és a dobogó legfelső foka helyett a szalagkorlátban végezte.  
Vettel vette az adást, a második szektorban még lilát ment, aztán visszavett és válaszolt: “Oké-oké, csak vicceltem!”
A leggyorsabb kör azért a Red Bullé lett, Vettel helyett Mark Webber könyvelhette el. Az ausztrálnak ez volt a 15. leggyorsabb köre az F1-ben.

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.