F1: Webberé a 3., csonka edzés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.08. 17.15

A pálya javítása miatt mindössze fél óra jutott a csapatoknak az utolsó edzésen. Az utolsó percekre felszáradó aszfalton Mark Webber lett a leggyorsabb.

A Kanadai Nagydíj harmadik, szombat délelőtti edzése alaposan feladta a leckét a csapatoknak, ugyanis újra félig vizes-félig száraz körülmények uralkodtak a pályán, amelyen egy helyett mindössze fél órát dolgozhattak. Az egyik betétrendezvényen megsérült a szalagkorlát a 11-es kanyarban, a javítás elvitte az első 30 percet.
Ami az éjszakai eső által eláztatott pályát illeti, a versenyzők átmeneti esőgumikkal mentek ki, annak ellenére, hogy itt ott volt száraz ív is. Fernando Alonso a teljes esőgumin kezdett, igazából a csapatok csak az autók működését ellenőrizték az időmérő előtt, a beállításokkal, kvalifikációs felkészüléssel nem igazán lehetett foglalkozni.
A száraz gumikkal elsőként a McLarennél próbálkoztak meg, 6 perccel a vége előtt Sergio Perez közepesen, Button szuperlágyon ment ki. Utánuk mindenki más is az utóbbit tette fel. Az utolsó négy percre felpörögtek az események, a teljes mezőny kint volt a pályán.
A köridők gyakorlatilag minden befutóval javultak, sorra váltották egymást a pilóták az élen. Massa, Alonso, Button, Maldonado, Räikkönen, di Resta, Vettel, Hamilton, Sutil is volt első néhány másodpercig, de a “licitet” végül az utolsóként befutó Mark Webber nyerte.
Az igen izgalmasnak és kiszámíthatatlannak ígérkező kvalifikáció magyar idő szerint 19 órakor kezdődik.
Kanadai Nagydíj, 3. szabadedzés, Montreal, 2013.06.08.

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.