F1: Bottas erről álmodni sem mert

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.06.08. 20.40

Valtteri Bottas alig bírt megszólalni, annyira meglepődött, hogy az interjúszobában ül a kanadai időmérő után. Lewis Hamilton nagyon csalódottnak tűnt, az angol is csak pár szót préselt ki magából.

Sebastian Vettel (1.): “Várom a holnapi versenyt, tegnap is jó teljesítményt mutattunk. Akármilyenek is lesznek a körülmények, nem kell aggódnunk. Holnapra száraz körülményeket várunk, de ez nem sokat jelent: maradt még mindegyik gumiból, de ha véletlenül esik, akkor is rendben leszünk. De ez egy hosszú verseny, 70 kört kell mennünk, bármi megtörténhet. Trükkös volt az edzés, mert soha nem lehetett tudni, hogy mi vár ránk a következő körben. A végén két gyors kört akartunk menni, azt hittük, a második lesz gyorsabb, de elkezdett szemerkélni. Örülök, hogy az első kör elég volt, szoros volt Lewiszal. Az első két szektorban mindenki tudott javítani, de az utolsó két kanyarban nem lehetett javítani.”

Lewis Hamilton (2.): “Egész jó utolsó kört futottam, hat-hét tizeddel voltam jobb, de a végét elszúrtam. Nem tudom, hogy elég lett-e volna, nem volt szerencsém, de azért így is elégedett vagyok.”

“A gumikopással egyelőre jól állunk. A hosszú etapok alapján úgy tűnik, hogy a Ferrari és a Red Bull fél másodperccel gyorsabb, de nem tudjuk, hogy ők mennyi üzemanyaggal mentek. Az autó remek volt tegnap, úgyhogy remélhetőleg jó idő lesz holnap és valami nagyot alakíthatunk.”

Valtteri Bottas (3.):
“Sokat jelent ez az eredmény. Sokkal előrébb vagyok, mint amiről álmodni mertünk! Az első hat verseny nehéz volt számunkra, ez most lendületet adhat nekünk. Ma mindent jól csináltunk. Az tény, hogy szárazon az autónak nincs helye az első háromban. Mindig bíztunk az esőben, mert ez esély arra, hogy előrébb végezzünk, mint amire egyébként képesek vagyunk. Ha holnap száraz lesz a pálya, nehéz dolgunk. Egyelőre nulla pontom van és sokat kell tanulnunk.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.