A Renault jelenleg nagyjából évi 150 millió eurót költ a Forma-1-es projektjére. A francia gyártó idén a Caterhamet, a Williamst, a Lotust és a Red Bullt látja el motorokkal, jövőre, a turbókorszakban a Williamst elveszítik, de helyettük érkezik majd a Toro Rosso.
A legeredményesebb renault-s csapat, a Red Bull helyzete azonban felemás, ugyanis a Renault-Nissan japán luxus-almárkája, az Infiniti van a reflektorfényben, így a Renault-nál egy kicsit keveslik is a nekik jutó elismerést, de az elnök-vezérigazgató Carlos Ghosn egy friss interjúban leszögezte, hogy egyelőre elégedettek az F1-es projekttel: 
“Azt hiszem, a Forma-1 siker a Renault márka számára – a sportágat a márka stratégiájának részeként kell értelmezni. Ha megnézzük, Oroszországban, Kínában, Indiában, Brazíliában, Délkelet-Ázsiában, Észak-Afrikában is nagyon-nagyon népszerű a Forma-1, sokan követik. Az emberek pedig összekötik a márkát a motorral, és az azzal nyerni tudó csapattal, látják, hogy a Renault a technikát, a megbízhatóságot testesíti meg” – mondta az Autosportnak a cégvezér.
A kérdésre, hogy meddig maradhat a francia gyártó az F1-ben, Ghosn már óvatosabban felelt:
“Amíg ésszerű a cég számára. Sokat invesztáltunk a 2014-es új motorokba, de azt senki nem tudhatja előre, hogy 10-15 év múlva is megéri-e majd itt lenni. Vissza kell igazolni a Renault F1-es befektetéseit, a marketingeseinktől várom is az adatokat, hogy mekkora hasznunk van belőle. Amíg hasznos számunkra, maradni fogunk. Pillanatnyilag hasznunk van rajta, úgyhogy maradunk is.”
Ghosn hangsúlyozta, hogy a gyári Renault-csapat feltámasztását azonban semmiképp sem érdemes várni:
“Őszintén szólva nem hiszem, hogy értelme lenne saját csapatot működtetnünk. Sokkal ésszerűbb több csapattal, különböző csoportokkal szövetkezni. A technika, a megjelenés, a Forma-1-es kötődés szempontjából is sokkal jobbnak látjuk a mostani felállást. Úgy látjuk, így adhatjuk a legtöbbet a Forma-1-nek és így profitálhatunk mi is a legtöbbet belőle.”