F1: Egy vagyon kell Petrovnak a visszatéréshez

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.06.05. 15.30

Vitalij Petrov 2013-ra nem talált magának állást a Forma-1-ben, de jövőre újra megpróbálja.

Vitalij Petrovnak nem sikerült jól fizető szponzort találnia, így 2013-ra F1-es állás nélkül maradt. Az első orosz pilóta még bízik a visszatérésben, több csapattal is tárgyal, de továbbra is nehezen talál magának vastag pénztárcás támogatót.

Petrov nincs könnyű helyzetben, mert saját maga intézi ügyeit, korábbi menedzsere, Okszana Koszacsenko a Caterhamnél maradt kereskedelmi igazgatóként. “A tárgyalások folynak” – mondta Petrov Moszkvában, egy júliusban esedékes utcai F1-es fesztivál sajtótájékoztatóján. “Keményen dolgozom, de egyelőre nem nevezhetem meg azokat a csapatokat, amelyekkel tárgyalok.”

“Nem akarok semmi olyasmit mondani, hogy bármelyik pillanatban lehet bejelentés. Amint minden tiszta lesz, sajtótájékoztatót tartok és mindenről beszámolok. Az F1 az első számú prioritás számomra, már sorozatokból is vannak ajánlataim, de ezekkel egyelőre nem akarok foglalkozni. A Forma-1 az életem.”

Petrovot az orosz cégek egyáltalán nem akarják segíteni, külföldi vállalatoktól van néhány ajánlata. “Több céggel is tárgyalok, de ezek mind külföldiek. Hazai vállalat eddig nem ajánlott segítséget vagy támogatást, ami nagy kár, mert a visszatérés orosz partnerekkel lenne az igazi.”

Petrovnak valóban rengeteg pénzt, három évre 42 millió dollárt kellene előteremtenie, hogy komolyan számoljanak vele, ez pedig nem könnyű feladat. Petrov mellett a moszkvai fesztiválon ott lesz Jenson Button, Kimi Räikkönen, Kobajasi Kamui és Max Chilton is.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.