Kobajasi még ül az F1-es pénzen

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.06.04. 11.30

A Saubertől tavaly év végén ejtett Kobajasi Kamui 2014-ben újra az F1-ben akar versenyezni, keresi a lehetőségeket.

A Sauber 2012 végén búcsút intett Kobajasi Kamuinak, a japán pilóta pedig nem talált helyet más F1-es csapatnál. 2013-ra a Ferrarihoz szegődött, a tartóssági világbajnokságban (WEC) képviseli az olasz márkát, egy 458 Italiával versenyez.
Emellett F1-es feladatokat is kap: a múlt héten a fioranói pályán gyakorolt egy 2010-es autóval, ugyanis júliusban Moszkvában tart majd bemutatót.  
“Később a szimulátoron is lesz lehetőségem dolgozni. Ami engem illet, jövőre vissza akarok térni a Forma-1-be” – mondta.
A japán pilóta 2012 őszén-telén komoly pénzt gyűjtött össze a támogatóitól, hogy ülést tudjon szerezni. Az összeg azóta is megvan, a 2014-es álláskeresésnél is hasznos lehet, de Kobajasi hangsúlyozza, hogy sikertelenség esetén visszaadja:
“Ez a pénz kizárólag az F1-es állásra van. Ha a jövő évre nem kell felhasználnom, akkor minden adományozónak visszajuttatom majd.”
A Kobajasihoz hasonlóan 2013-ra versenyzői ülés nélkül maradt Heikki Kovalainen is a visszatérést célozza. A finn pilóta idén tesztelési munkát vállalt korábbi csapatánál, a Caterhamnél.
Onnan egyrészt a menedzsmentje miatt került ki, a Caterham-főnök Tony Fernandes nem titkolta, hogy feszült volt a viszony közte és a Kovalainen ügyeit intéző IMG-vel. A pilóta mostanra búcsút is intett nekik.
“Már nem dolgozom az IMG-vel. Ezt megerősíthetem, de megegyeztünk, hogy ennél többet nem mondok erről. Jelenleg egyedül intézem a dolgaimat, és pillanatnyilag nem is tárgyalok senkivel, csakis a caterhames munkámra koncentrálok, igyekszem előbbre juttatni a csapatot az év során.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.