A Pirelli Forma-1-es szerződése 2013 végén lejár, a hosszabbítás elhúzódása miatt pedig korábban felmerült, hogy esetleg a koreai Hankook is beléphet a sportágba az olaszok helyett. A spanyol AS egyenesen úgy tudja, a koreai gyártó képviselői több ízben is tárgyaltak Bernie Ecclestone-nal az elmúlt időszakban.
A Magyarországon, Dunaújvárosban is üzemmel rendelkező, jelenleg a Német Túraautó-bajnokságban (DTM), a Forma-3-as Európa-bajnokságban és az Auto GP-ben érdekelt Hankook DTM-es főmérnöke, Michael Eckert az Autosportnak nyilatkozva kizárta, hogy jövőre beszállnának az F1-be.
A szabályváltozások és az igen korlátozott tesztlehetőségek miatt egyelőre nem vonzó a Forma-1 számukra. 
“2014 teljesen kizárt, és nem is csak a fejlesztési idő elégtelensége miatt. Ha a Hankook három, négy, akár öt évet is szánna a Forma-1-es felkészülésre, a tesztlehetőségek hiánya lehetetlenné teszi ezt. Az aktuális autókkal és pilótákkal nem lehet tesztelni, máshonnan kellene autókat és versenyzőket keríteni, hogy visszajelzéseket gyűjtsünk” – magyarázta Eckert.
“Még ha idén el is kezdenénk az első gumiteszteket, akkor is legalább három évbe telne, mire biztonságos és jó teljesítményű F1-es gumit gyártanánk. De a szabályok most is változnak, új motorszabvány, új kasztni és aerodinamika, még azt sem lehet tudni, milyen paramétereik lesznek a 2014-es gumiknak.”
“Az sem 100 százalék, hogy 13 colos kerekek maradnak, lehet, hogy 15-ösök vagy 17-esek lesznek. Az is lehet, hogy öt év múlva már 18-as gumik lesznek a Forma-1-ben.”
Eckert azt is elmondta, hogy bár a Hankook szeretne növekedni, terjeszkedni, nem feltétlenül a Forma-1-es szereplés a kulcs ehhez. 
“Nem kötelező, hogy a Forma-1 legyen a végső cél. Műszaki szempontból természetesen az F1 a legnagyobb kihívás, de az óriási pénzügyi befektetést is kíván. A cégnek minden szempontból készen kell állnia, nem csak a gumiról van szó, megfelelő infrastruktúra és logisztika is kell.”
“Jelenleg Koreában folyik a Hankook gyártása, nagyon kellene egy európai bázis is, mint amilyen a Pirellinek van Törökországban” – mondta a szakember, furcsa módon megfeledkezve Dunaújvárosról. 
“2014-ben biztosan nem ugrunk be a Forma-1-be, rövid távon nincs ilyen célunk. De biztosan foglalkozunk még a kérdéssel, mindig érdekelnek minket az új üzleti, márkaépítési lehetőségek, az új piacok.”