A Williams ma késő délelőtt – konkrét indoklás nélkül – bejelentette, hogy az eddigi CEO, Alex Burns a mai nappal távozott posztjáról és a cégtől is, helyére az egyik korábbi igazgatótanácsi tag, Mike O’Driscoll került.
A szakember korábban az Aston Martin Land Rover észak-amerikai elnöke volt, majd a Jaguar Cars ügyvezető igazgatójaként dolgozott, mielőtt 2011-ben csatlakozott volna a Williamshez.
A Williams rövid időn belül sokadik vezetőjét veszíti el: a siralmas 2011-es idénykezdet után lemondott, majd az év végére a McLarenhez igazolt a technikai igazgató, Sam Michael, 2012 tavaszán távozott az elnök-vezérigazgató Adam Parr, 2012 végén búcsúzott a vezető versenymérnök, Mark Gillan, 2013-ra pedig a Mercedes elcsaklizta a társtulajdonos-ügyvezető Toto Wolffot.
A veterán szakújságíró, Joe Saward úgy sejti, hogy Burns távozásának hátterében is a Mercedes áll, pontosabban az, hogy a korábbi tervekkel ellentétben a Williamsnek nem sikerült megszereznie a végül Wolff mellé igazolt McLaren-szakembert, Paddy Lowe-t
A Williams egyébként a 2011-es katasztrofális idénynél is rosszabbul teljesít most: míg két éve legalább Monacóban sikerült pontot szerezniük, most hat futam után is nullán állnak. A csapat főmérnöke, Xevi Pujolar azt mondja, lassan azért magukra találnak.
“Szerintem inkább csak lépésenként haladunk majd, de remélhetőleg időnként nagyobbak lesznek azok a lépések. De a mostani helyzetünkből nem fogunk hirtelen az első négybe ugrani. Úgy gondolom, hogy fejlődünk, az autó folyamatosan javul, azonban amíg nem jutunk a Q3-ba és nem szerzünk pontot, nem mondhatjuk, hogy sikerült.”
A Williams fő problémája a Coanda-kipufogó alkalmazása, de egyéb aerodinamikai nehézségeik is voltak az FW35-össel. A csapat a monacói edzéseken számos elemmel komoly összehasonlító tesztet végzett, Pujolar bízik benne, hogy most már tényleg a jó irányba indultak.
“Úgy gondoljuk, főképp a monacói tesztek után, hogy eddig ez a legjelentősebb javulás. A kérdés, hogy meg tudjuk-e szilárdítani ezt. Más csapatok előrébb járnak a Coanda-kipufogó kiismerésében, de szerintem nem ez az egyetlen problémánk.”
A grove-i csapat számára kellemetlen fordulatot hozhat azonban a Kanadai Nagydíj, hiszen az eddig elért eredményeket semmissé tehetik a Pirelli új, módosított gumijai. A vezető mérnök nem örül az apróbb változtatásnak. 
“Nekünk az lenne jó, ha maradnánk a mostani gumiknál vagy esetleg visszatérnénk a 2012-es változatokhoz. De a mostani helyzetünket tekintve inkább semmi változtatás nem kellene. Ha most valami teljesen újat vetnek be, akkor még egy ismeretlennel szembesülünk. Még mindig próbáljuk kiismerni az autót, akkor újra előjön a szélcsatornás modell bizonytalansága is. Szóval vagy maradjunk a mostani gumiknál, vagy hozzák vissza a tavalyiakat, nekünk mindegy.”