F1: A Merci nem tudja, mi legyen az új főnökkel

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.29. 11.30

Jövő hétfőn csatlakozik a Mercedeshez a McLaren volt technikai főnöke, Paddy Lowe, de egyelőre nem tiszt, hogy pontosan mi is lesz a feladata.

Januárban röppent fel, majd tavaszra nyert megerősítést, hogy McLaren addigi technikai igazgatója, Paddy Lowe a Mercedeshez AMG-hez igazol át. 
Eredetileg úgy tűnt, hogy csak 2014-től mehet az új csapathoz az ír szakember, de a McLaren végül előbb elengedte, így már a jövő héten munkába áll Brackley-ben. Lowe
Az elnök, Niki Lauda, a gazdasági ügyekért felelős igazgató, Toto Wolff, és a kismillió egyéb technikai vezető  – a technikai igazgató a Lotus Renault-tól hozott Bob Bell, a technológiai igazgató a korábbi Williams-, Honda- és Red Bull-ember Geoff Willis, a vezető mérnök pedig a Ferrari volt technikai igazgatója, Aldo Costa – mellett Lowe-nak új posztot kreáltak, ő a technikai főigazgató lesz. Hogy mit is fog csinálni? Az még Brackley-ben sem világos.
“Nyilván kellemes meglepetés, hogy Paddy előbb érkezik, de nem mondhatnám, hogy teljesen felkészültünk a beillesztésére. Amikor megérkezik, összeülünk majd Bobbal és Paddy-vel, hogy kitaláljuk, hogyan tudjuk a lehető leghamarabb hasznát venni, és persze hogy hosszabb távon milyen szerepet szánunk neki. Azt hiszem, ezt még alaposan meg kell tárgyalni” – mondta a csapatfőnök, Ross Brawn, hozzátéve, hogy sok mindenben számítanak Lowe munkájára.
“Ahogy mondtam, kellemes meglepetés az érkezése, mert jelenleg komoly kihívás a 2014-es, és ha hiszik, ha nem, már a 2015-ös autó fejlesztése is, az erőforrásokat a végletekig szétterítjük. Szóval Paddy érkezése egy plusz, a megítélésünk szerinti leghasznosabb feladatot adjuk neki. Hogy pontosan mit, egyelőre nem tudjuk, az is lehet, hogy mindenben benne lesz a keze.” 
Bár többször hangsúlyozták már a Mercedesnél, hogy Brawn a csapatfőnök és sokáig számítanak még rá, sokan biztosra veszik, hogy előbb-utóbb, egy-két éven belül elbúcsúztatják és Lowe kapja meg a posztot.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.