F1: Alonso direkt engedte el három ellenfelét

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.05.26. 17.15

Fernando Alonso nem volt túlságosan elkenődve amiatt, hogy csak hetedik lett a Monacói Nagydíjon. Lassú volt a Ferrari, van ilyen.

Nem Fernando Alonso versenye volt a monacói: ahhoz képest, hogy a pályán nem lehet előzni, a spanyolt hárman is beültették a hintába. Először Sergio Perez ment el mellette az alagút után, az akciót csak a sikán átvágásával tudta meghiúsítani a spanyol, majd a Loewsben Adrian Sutil kínálta meg egy bátor manőverrel. Később még Jenson Button is megelőzte a ferrarist, aki óvatossággal indokolta az előzéseket.

“Ma nem volt jó az autó, végig problémáink voltak a tempóval. Őszintén szólva, kifejezetten lassúak voltunk” – mondta Alonso, akinek volt válasza arra, hogyan előzhette meg két mclarenes is. “Amikor a 11-12. helyért küzdesz egész évben, mint most a McLaren, akkor nincs veszítenivalód. Ezt én is megéltem a Renault-nál. Így is hoztam hat pontot és öttel közelebb kerültem Kimihez, ha ebből a három alkalomból csak egyszer is bezárom az ajtót, nem fejezem be a versenyt.”

Alonso különösen mérges volt Perezre. “Amikor Kimivel keménykedett, letört egy szpojlerdarabot a Lotusról, és ez valahogy az autóm hátuljába került. Ettől még lassabb lett az autó. Remélem, a mai verseny jó lecke volt számára.”

Alonso csapattársa, Felipe Massa borzasztó hétvégét zárt, a versenyen lemásolta a harmadik szabadedzésen bemutatott balesetét, és megfigyelésre kórházba szállították. A brazil szerencsére rendben van, már ki is engedték, Stefano Domenicali csapatfőnök nem tudja, mi történt.

“Nem ez volt a legjobb hétvégénk” – ismerte el az olasz. “Felipe szerencsére rendben van, itt-ott fájdalmai vannak, de semmi komoly. Őszintén nem tudjuk, hogy mi történt, tegnap biztosan nem az autó volt, a mai esetet még elemeznünk kell. Nem voltunk olyan gyorsak, mint amilyenek általában szoktunk vasárnap, de nem szabad rosszul reagálnunk. Nyugodtan kell megtalálnunk a mai szereplés okait, annál is inkább, mert két héttel ezelőtt egy teljesen másmilyen versenyt láttunk.”

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

F1: Ecclestone Hamiltonra fogad 2017-ben

A Forma-1 volt irányítója, Bernie Ecclestone szerint a Mercedes angol pilótája kerül majd ki győztesen a ferraris Sebastian Vettellel folytatott bajnoki küzdelemből idén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.