F1: Alonso még nem lát tisztán

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.24. 10.30

A Ferrari egyértelműen a második erő volt a Monacói Nagydíj első két edzésén, de Fernando Alonso és Felipe Massa semmit nem vesz biztosra, óvatosan bizakodnak.

Bár a csütörtöki napot a Mercedes, még pontosabban Nico Rosberg uralta Monacóban, azért a Ferrarinál sem lehetett ok panaszra, sima, termékeny napon végig ott voltak az ezüst nyilak közelében.
Fernando Alonso délelőtt alig 87 ezredes lemaradással volt a második, és délután is ő volt a “best of the rest” a két Merci mögött. Elégedetten, de óvatosan értékelt: 
“Mindig jó Monacóban vezetni, még akkor is, ha nagyon megterhelő, mert itt kell a leginkább ráhangolódni a pályára. Elégedett vagyok, sikerült végigvinni a teljes tervezett programot, ami itt sosem vehető biztosra! Ennek ellenére még nincs tiszta képünk az erősorrendről, mert szombatig itt sem ad bele mindenki mindent, túl nagy rizikót jelentenek a korlátok, senki nem akar túl sokat kockáztatni az edzéseken.”
A két 4. helyet hozó Felipe Massa is hasonlóan beszélt:
“Jól indult a hétvége, az autó jól teljesített és megvolt a tempóm. Mindkét edzésen az első ötben voltam, ami nagyon fontos egy olyan kiszámíthatatlan versenyhétvégén, mint a monacói. Persze azt is tudjuk, hogy sok munka vár még ránk. Most kielemezzük az adatokat, hogy aztán tovább is a jó irányba haladjunk, mert itt létfontosságú, hogy mind a kvalifikáción, mind a versenyen jól menjen az autó. A Mercedes megmutatta, hogy gyorsabb, nem lesz könnyű megverni őket az időmérőn, de biztos vagyok benne, hogy küzdhetünk majd velük!”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.