F1: Hülkenberg nem zárja ki a ferraris jövőt

Nem ezt várta a Saubernél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.22. 10.00

Nico Hülkenberg nem titkolja, hogy valamikor egy nagy csapatnál is szeretné megmutatni, mit tud, a Saubertől pedig természetes út vezethet a Ferrarihoz.

Nico Hülkenberget már 2012 során emlegették a Ferrarival kapcsolatban, de Felipe Massa végül megtartotta a helyét a maranellói alakulatnál. 
Kisebb meglepetés volt, hogy a német pilóta ennek ellenére elhagyta a Force Indiát a Sauber kedvéért, igaz, a svájciak dobogói mellett a hinwili csapat mellett szólhatott a Ferrarival ápolt jó, már-már szövetségesi kapcsolat is, ami egy későbbi továbblépést is jelenthet. 
Maga a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo is azt mondta, hogy kíváncsi lesz rá, mit tud majd Hülkenberg az ő motorjaikkal.
A tavalyi kiugró eredmények után a Sauber idén küszködik, a 25 éves pilótának ott nem nagyon terem babér, így mostanra főképp felértékelődhet a ferraris kapocs  
A spanyol El Confidencial kérdésére elismerte, hogy nem erre számított, amikor tavaly az átigazolás mellett döntött: “Nem. Le vagyunk maradva ahhoz képest, amit vártam, nem jönnek az eredmények, amiket akarok.”
Ami a ferraris továbblépés lehetőségét illeti, Hülkenberg így válaszolt: “Nem tudom, őket kellene megkérdezni. Egyelőre még az idény elején járunk, de természetesen szeretnék újra futamokat nyerni, a győzelemért harcolni és egy napon bajnoki címet szerezni. Ehhez pedig egy nagy csapatnál kell lenni. A jövő nyitott, a lényeg, hogy minden hétvégén a maximumot hozzam.”
A 2008-ban Forma-3-as Európa-bajnoki, 2009-ben újoncként GP2-bajnoki címet szerző Hülkenberg az F1 Hamilton és Vettel utáni következő nagy ígéretének tűnt, ehhez képest kimondottan hullámvasútszerűen alakult a karrierje.
2010-ben viszonylag jó évet teljesített a Williamsnél, amelyet a Brazil Nagydíjon szerzett pole-lal zárt le, de a grove-iak az idény végén ejtették. 2011-ben a Force Indiánál kispadozott, ahol tavaly kapott versenyzési lehetőséget, ám idén, amikor tényleg erős a silverstone-iak kocsija, már a küszködő Sauberben ül. 
“Három év, három csapat, sok-sok változás – több, mint szeretném” – ismerte el mosolyogva. “A williamses történet nagyon elkeserítő volt: nem volt tárgyalás, csak ejtettek. A jó idény ellenére más okokból menni kell. Mindegy, ez már a múlt, és amúgy is, minden F1-es pályafutás különböző, az enyémben sok változás van.”

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.