F1: Massa még nem elégedett a tempóval

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.21. 10.00

Felipe Massa Barcelona után Monacóban is a dobogót célozza, de tudja, hogy ehhez az eddiginél jobb kvalifikációs teljesítmény kellene.

Felipe Massa a múlt hétvégén Varsóban tartott utcai bemutatót, a trükkös, szűk utcai demópályán már-már Monacóra melegített. 
A brazil pilóta legutóbb, a Spanyol Nagydíjon a 3. lett, szeretne hasonló eredményt Monte-Carlo utcáin is, de a most következő futamon különösen fontos lenne az eddigieknél jobb időmérős teljesítmény.
“Összességében pozitívan indult az idény, néhány versenyen nagyon jól szerepeltünk, de egyes helyeken, például Bahreinben voltak gondok, amik miatt értékes pontok úsztak el. Minden téren javultunk idén, az autó és a csapatmunka is jobb lett, versenyképesek vagyunk, de még mindig lehet javulni, főleg az időmérőn. Tisztában vagyunk ezzel, dolgozunk is rajta” – mondta Varsóban.
“Nagyon szeretem a monacói pályát, részben azért is, mert Monaco a második hazai futamom, hiszen ott élek. Monacóban végig a határon vagyunk, közvetlenül a korlátok mellett, nem fér bele a hiba. A rajtpozíció mindennél fontosabb, remélem, hogy szombaton jól teljesíthetünk majd! A célom világos: mindig a dobogós helyekért akarok küzdeni.”

Kommentek

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.