F1: Barcelona nem adja a Spanyol Nagydíjat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.13. 10.05

A barcelonai főnökök a hétvégén újra leszögezték, hogy nem áll szándékukban Valenciával osztozni a Spanyol Nagydíjon.

2008-tól 2012-ig Spanyolország évente két Forma-1-es futamot rendezett, hiszen a barcelonai Spanyol Nagydíj mellé bekerült a valenciai utcai pályán tartott Európa Nagydíj is.
Az utóbbi futam – az utolsó évét kivéve – mindig unalmasan alakult, nem volt népszerű, a szervezők pedig pénzügyi nehézségekkel küszködtek, így a nagydíj 2013-ra kikerült a versenynaptárból, igaz, úgy tervezték, hogy 2014-ben újra következik, évente váltja majd egymást a két spanyol helyszín.
A korábban szintén pénzügyi gondokkal küszködő Barcelona eredetileg benne volt ebben, de az elmúlt fél évben szépen lassan kihátráltak. A hétvégén a Circuit de Catalunya ügyvezető igazgatója, Salvador Servia arról beszélt, hogy ők máris készülnek 2014-re, azaz nem adják a Spanyol Nagydíjat.
“Dolgozunk a jövő éven, már közzé is tettük a 2014-es jegyárakat. 23 éve fogadjuk a Forma-1-et, a célunk pedig, hogy még ugyanennyit maradjunk” – nyilatkozta a Reutersnek.
Az F1 uraként emlegetett Bernie Ecclestone másképp látja a helyzetet: “Még nem tudom, hol lesz jövőre a Spanyol Nagydíj. A legjobb megoldás mindkét fél számára a rotáció lenne” – mondta a kisember, aki a hétvégén Barcelonában a valenciai szervezők képviselőjével, Gonzalo Goberttel is tárgyalt.
Barcelona jelenlegi F1-es szerződése 2016-ig szól.

Kommentek

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.