F1: A Lotus szerint nem ér változtatni a gumikon

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.05.13. 14.30

Eric Boullier szerint nincs semmi gond az idei gumikkal. A Lotus csapatfőnöke szerint nem lenne fair, ha a Pirelli a szezon közepén változtatna a keverékeken.

A Spanyol Nagydíj után pedzegetni kezdte a Pirelli, hogy a négy kiállás és a sok leváló futófelület már sok, Paul Hembery sportigazgató szerint Silverstone-tól változhatnak a keverékek. Sokan sürgetik a váltást, leghangosabban a címvédő Red Bull, amelynek szent meggyőződése, hogy csak a gumik miatt nem tud olyan tempót autózni, amilyenre egyébként képes lenne.

Valahol természetes, hogy a váltásnak nem örül a Lotus, amelynek talán nincs olyan gyors autója, mint közvetlen riválisainak, a gumikkal viszont kesztyűs kézzel bánik. Kimi Räikkönen simán végigcsinálta a barcelonai futamot három kiállással, miközben a mezőny nagy része négyszer állt ki.

“Bizonyos értelemben ez egyáltalán nem igazságos, de ez van, meg kell barátkoznunk vele” – reagált a gumikkal kapcsolatos hírekre Eric Boullier, a Lotus csapatfőnöke. “Mindenki ugyanazokat a gumikat kapja, szóval ez az egész nem az abroncsokról szól.”

“Ha a mi autónk három kiállással is végigcsinál egy versenyt, az azért van, mert tettünk érte, hogy az autónk képes legyen erre. Már a spanyol futam előtt is volt egy apró változtatás, hogy megbékéljenek a panaszkodó csapatok, nem hiszem, hogy a Pirellinek ennél többet kellene tennie. Arra kértük őket, hogy hozzanak olyan gumikat, amelyek 20 kört bírnak, és pontosan ezt tették.”

Kommentek

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.