Button: Ciki ez a szereplés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.12. 18.00

Jenson Button nem hiszi, hogy sokat fejlődtek Barcelonában, bár így is sikerült mindkét autóval pontot szerezniük. Felemás hangulat a McLarennél.

A McLaren a Spanyol Nagydíjon nem lépett előre nagyot a teljesítmény tekintetében, továbbra is messze vannak az élmezőnytől. Ennek ellenére mindkét autójukkal pontot szereztek, Jenson Button nagyot mentett egy háromkiállásos stratégiával. 
“Nem hiszem, hogy sokat fejlődtünk. A felvezető kör nagyon lassú volt, ez ártott nekünk, nem volt jó a rajtom. Az első kanyarban csúnyán visszaestem egészen a 17. helyre, ahhoz képest talán nem rossza 8. hely. De az, hogy egyes autók milyen könnyedén húztak el mellettem, azt mutatja, hogy sok dolgunk van még. Kicsit ciki ez a szurkolóink előtt, de köszönöm a támogatást, amit kapunk tőlük!”
“Tényleg nem tudom, hogy javult-e az autónk vagy sem, de végső soron azért sikerült megvernünk pár olyan autót, amelyiket elvileg nem tudtunk volna. Pozitívum, hogy mindkét autónkkal pontot szereztünk, reméljük, ez a felívelés kezdetét jelenti!”
Sergio Perez sokkal előrébb és sokkal jobban is rajtolt, mint Button, de végül mégis csak mögötte, a 9. helyen zárt. A mexikóinak nem volt elég három kiállás.
“Nem ilyen futamot reméltem, de nagyon nehezen kezelhetők a gumik! Nem végeztünk tökéletes munkát, ahogy másoknak, nekem is négy kiállás kellett. Nem hoztam ki mindent az autóból, nem vagyok elégedett, de azért nem volt olyan rossz a hétvégénk.” 
A csapatfőnök, Martin Whitmarsh így értékelt:
“Hat pontot szereztünk ma, természetesen nem vagyunk elégedettek. Ezzel együtt egy ennyire nehéz futamon mindkét autóval pontot hozni szép teljesítmény, jó alap a továbblépésre. Legközelebb Monaco jön, ahol a McLaren 15 győzelemmel tartja a rekordot. Nem mondom, hogy most következik majd a 16., de mindent megteszünk majd, hogy a lehető legtöbb pontot szerezzük azon a hírhedten nehéz pályán.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.