F1: A Ferrarihoz megy Räikkönenék főnöke?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.10. 10.00

A pletykák a Ferrarihoz kötik a Lotustól távozó technikai főnököt, James Allisont. A maranellóiak nem kommentálnak, de Fernando Alonso szívesen látná a szakembert.

Szerdán derült ki, hogy a Lotus eddigi technikai főnöke, James Allison azonnali hatállyal elhagyja az enstone-i csapatot. Az angol mérnök az F1-ben szokásos kényszerszabadságát tölti, egyelőre nem tudni, melyik rivális csábította el, de leginkább a Ferrarival kapcsolatban emlegetik, ahol 2000-től öt éven keresztül dolgozott már korábban is.
A maranellóiak elnöke, Luca di Montezemolo szerdán nem volt hajlandó megerősíteni, hogy ők szerezték meg Allisont: “Én nem tudok erről, kénytelen vagyok cáfolni” – mondta, majd általánosabb értelemben hozzátette: “Akkor szólalunk meg, ha van valami hírünk, pletykákkal nem foglalkozunk.”
Csütörtökön Barcelonában Fernando Alonsót is megkérdezték a szóbeszédekről, a kétszeres bajnok így felelt:
“Minden plusz segítséget szívesen látunk. Láthattuk a Lotus versenyképességét az elmúlt három évben, és nem titok, hogy (Allison) az egyik csúcsszakember az F1-ben. Majd meglátjuk, hogy alakul a jövője.”
Allison távozása a 2014-re egyelőre szerződés nélkül álló Kimi Räikkönen jövőjét is befolyásolhatja, legalábbis ez lenne logikus. A 2007-es bajnok azonban a tőle megszokott modorban kommentálta a történést.
“Számomra nem jelent nagy változást, azt meg nem tudom, hogy mennyi idő alatt érezteti majd a hatását – egy hét, egy év, vagy akár nem is lesz változás, igazán nem tudom. Nyilván jobb megtartani a szakembereket, de szerint sok jó dolgozónk van, nem lesz gond.”

Kommentek

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.