A Force India alapító-főnöke, Vijay Mallya a csapat barcelonai futamelőzetesében számot vetett az alakulat eddigi 2013-as teljesítményével. Az indiai milliárdos nagyon elégedett.
“Az első, tengerentúli versenyek utáni visszatérés kiváló alkalom egy kis szusszanásra és a helyzetünk értékelésére. Összességében végtelenül pozitív a Force India mérlege, sosem kezdtünk még ilyen jól. Kilenccel több pontunk van a tavalyi állapothoz képest, és többször is az élen küzdöttünk a nagyokkal.”
“A malajziai bokszutcai problémák után Kínában és Bahreinben pontszerzésekkel tértünk vissza a jó irányba, persze semmit nem veszünk biztosra, nem ülünk a babérjainkon. Mind a gyárban, mind a pályán keményen dolgozunk, hogy tovább építsünk az eddigi eredményekre. Ezután is pontokat akarunk és a dobogót célozzuk.” 
Mallya a pilótákra külön is kitért:
“Ami a versenyzőinket illeti, Paul di Resta eredményei bizonyítják, hogy mennyivel érettebb pilóta lett mostanra. Hétről hétre kiszámíthatóan teljesít, megvan a kemény munka gyümölcse. A 2012-es idény vége nehezen alakult számára, de nagy elszántsággal szedte össze magát.”
“Adrian Sutil is megmutatta, hogy milyen gyors, de eddig kerülte a szerencse. A legutóbbi két futam  nagyon elkeserítő volt, hiszen más pilóták hibájában áldozata lett. Az incidensek nélkül biztosan sok pontot hozott volna Kínában és Bahreinben is. A bahreini versenytempója egészen kiemelkedő volt, ő volt az egyik leggyorsabb a pályán.”
“Miután Paullal legutóbb olyan közel jártunk a dobogóhoz, igazán bizakodva megyünk Barcelonába. A kemény munkánknak megvan az eredménye, reméljük, hogy ezen a hétvégén is élvezhetjük majd a gyümölcseit.”
A Force India kétségtelenül top10-es autóval rendelkezett eddig, képesek voltak a nagyok közé furakodni, de kérdés, hogy tudják-e tartani a lépést. 2013-ban komoly kihívást jelent a radikális változásokat hozó 2014-re való felkészülés, emellett a mostani keretek egyre kisebb játékteret biztosítanak a fejlesztésre – fejtegette a csapat de facto főnöke, Bob Fernley pár napja. 
“Nem vagyok biztos benne, hogy (Barcelonában) olyan nagy fejlesztéseket fogunk látni, mint korábban, és nem is csak magunkra értem ezt, hanem általában. A McLarenen kívül, akik nagy feltámadásra készülnek, a többi csapatnál már nem sok maradt az autóban. Az elmúlt pár évben elég stabilak voltak a szabályok, szóval nincs lehetőség nagy ugrásra. Szerintem mindenki csak a részleteken barkácsolgat majd a szezon során – legalábbis nagyon remélem!”