F1: Önkritika a Ferrarinál

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.07. 13.30

A Ferrari főtervezője, Nikolas Tombazis 10-es skálán 6-osra értékeli a csapat idénykezdését. A Spanyol Nagydíjra a maranellóiak is komoly csomaggal készülnek.

A Ferrari főtervezője, Nikolas Tombazis nem kertel, az európai szakasz kezdete előtt visszatekintve úgy látja, a csapat az elvárások alatt teljesített a 2013-as szezon kezdetén. 
Fernando Alonso ugyan nyert a Kínai Nagydíjon, de Malajziában kiesett a spanyol, Bahreinben pedig több műszaki gond miatt esett-kelt ős és Felipe Massa is. Az olasz csapat 32 pontos hátrányban van a konstruktőri bajnokságot vezető Red Bullhoz képest.
“Azt hiszem, összességében bízhatunk az idény folytatásában, még mindkét bajnoki címért küzdhetünk. Azonban ha értékelni akarom az eddigi teljesítményünket, 10-ből csak 6 pontot adnék magunknak – két okból.”
“Az egyik, hogy nem ott tartunk, ahol szeretnénk. Az első négy futamon nem igazán voltunk versenyben a pole-ért, ez az egyik fő célunk pillanatnyilag. A másik, hogy ha megnézzük az eredményeinket, még a természetesen örömteli futamgyőzelem ellenére is volt két nagyon rossz hétvégénk, amikor alig szereztünk pontot. Azonban hadd tegyem hozzá újra: összességében azért bizakodva nézünk a folytatás elé.”
Tombazis elmondta, hogy a hétvégi Spanyol Nagydíjon pénteki edzésein Alonso és Massa számos új elemet próbálgat majd.
“Úgy vélem, az ellenfelek jelentős fejlesztésekkel érkeznek Spanyolországba, ami nem meglepő, tekintve a viszonylag nagy szünetet. Természetesen nekünk is vannak frissítéseink. Nyilván nem megyek részletekbe, de a kasztnira, a padlólemezre és a szárnyakra is kiterjednek az újítások.”
“Az új elemeknél nem is a fejlesztés jelenti a nehézséget, hanem annak megállapítása, hogy a pályán is beválnak-e. Szeretnénk, ha péntek estére világos képünk lenne arról, hogy mit viszünk tovább a versenyhétvégére, reméljük, hogy a szélcsatornás adatok visszaigazolódnak majd a pályán is!”

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.