F1: Hamilton depresszióval küszködött

Mély gödörből mászott ki

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.07. 10.05

Lewis Hamilton egy friss interjúban elárulta, hogy pár évvel ezelőtt komoly gödörben volt, a felette uralkodó édesapja és csapatfőnöke, valamint magánéleti problémák miatt szét volt esve.

Lewis Hamilton úgy érzi, 2013-ra gyakorlatilag megújult, a mercedeses váltás nem pusztán a szűken vett karrierjében, hanem az egész életében új fejezetet jelent, árulta el a Daily Mailnek adott interjújában.
A 2008-as bajnok arról beszélt, hogy pár évvel ezelőttig elnyomásban élt, mindig kételkedett önmagában, hiszen ott állt mögötte a gyerekkorától őt menedzselő édesapja, Anthony, valamint a McLaren-vezér Ron Dennis. 
“Egyértelműek a párhuzamok, Ron és édesapám nagyon hasonló személyiség. Mindketten nagyratörő, erős emberek. Apám igazi családfő, mindenki hozzá fordul. Olyan, mint egy keresztapa. A McLarennél pedig Ron a keresztapa. Nyilván nagy hatalmuk van – hogy ez félelmen alapul-e, nem tudom, de mindenképp vannak párhuzamok.”
“Amióta az eszemet tudtam, ellenőrzés alatt álltam, csak az utóbbi egy-két évben változott a helyzet. Ma már senki sem irányít, a magam ura vagyok. Persze főnökeim vannak a Mercedesnél is: Ross Brawn, Toto Wolff és Niki Lauda.”
“Úgy gondolom, hogy a családomtól jó erkölcsöt és tiszteletet tanultam, tudok viselkedni, de ma már magam hozom a döntéseimet. A magam ura lettem, erre is vágytam. Boldogabb vagyok ma, senkinek nem tartozom elszámolással.”
“Nem akarok ebbe nagyon belemenni, hiszen jó a viszonyom édesapámmal, de korábban mindig kételkedtem a saját döntéseimben, ezt nevelték belém. Ott volt ez a teher, de ma már nincs. Ma egyszerűen csak felhívom, és mondom, hogy apa, úgy döntöttem, hogy megveszem ezt a házat vagy azt az autót, szeretném, ha te is látnád – ma már más a viszonyunk. Régen nem így ment.” 
Hamilton azt is elismerte az interjúban, hogy pár évvel ezelőtt alaposan össze volt zavarodva – a sikeressége, az önállósodási vágya, valamint a bonyolult kapcsolatai, magánéleti problémái rányomták a bélyegüket a munkájára és az életére.
“Erőtlen voltam, motiválatlan. Már-már depressziós, de ezért nem. Egyszerűen nem volt tett- és akaraterőm. A dolgomra sem tudtam összpontosítani. Egy időszakban okkal-ok nélkül ütköztem, nem voltam ott fejben. Az F1-ben viszont mindig 100 százalékosan kell összpontosítani, nem érünk rá más dolgokon agyalni.”
“Évekig tartott, mire eljutottam oda, hogy már nem izgat, mit mondanak az emberek. Egy időben egy bizonyos valaki mondott bizonyos dolgokat, az különösen megzavart. Három évvel ezelőtt volt ez, minden összejött akkoriban, már-már úgy éreztem, hogy szándékosan csinálja ezt velem. Nem segíteni akart, és sajnos meg is volt a hatása.”
“De ma már nagyszerű az életem. Helyre kell tenni a dolgokat, a magánéletben is boldognak kell lenni ahhoz, hogy a munkában 100 százalékosan teljesíts.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.