Korean International Circuit – Jongam

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.05.06. 14.00

2009 őszén vált hivatalossá, hogy Dél-Korea is bekerül a Forma-1-es versenynaptárba, de az első, 2010-es verseny megrendezése, a lassú építkezés, a

2009 őszén vált hivatalossá, hogy Dél-Korea is bekerül a Forma-1-es versenynaptárba, de az első, 2010-es verseny megrendezése, a lassú építkezés, a hiányos felkészülés miatt egészen az utolsó napokig, az FIA kétszer is halasztott végső szemléje után vált biztossá.

A Szöultól 400 kilométerre délre fekvő jongami pálya az F1 “udvari tervezője”, Hermann Tilke alkotása, de a német mérnök igyekezett kitenni magáért.

Az 5615 méteres Korean International Circuit vonalvezetése sokszínű, hajtűkkel elválasztott hosszú egyenesek, a kör végén pedig egymásba folyó technikás kanyarok teszik élvezetessé a versenyzők számára.

Míg a pályán vezetni izgalmas, és az eddig rendezett futamok sem voltak rossznak mondhatók, a verseny összességében kudarc: az isten háta mögötti helyszín idegenforgalmi infrastruktúrája pocsék, a látogatottság alacsony, a koreai gazdasági szereplők nem kaptak rá, az állami forrásokat pedig megnyirbálták, már a 2014-es rendezés is bizonytalan.

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.