2009 őszén vált hivatalossá, hogy Dél-Korea is bekerül a Forma-1-es versenynaptárba, de az első, 2010-es verseny megrendezése, a lassú építkezés, a hiányos felkészülés miatt egészen az utolsó napokig, az FIA kétszer is halasztott végső szemléje után vált biztossá.

A Szöultól 400 kilométerre délre fekvő jongami pálya az F1 “udvari tervezője”, Hermann Tilke alkotása, de a német mérnök igyekezett kitenni magáért.

Az 5615 méteres Korean International Circuit vonalvezetése sokszínű, hajtűkkel elválasztott hosszú egyenesek, a kör végén pedig egymásba folyó technikás kanyarok teszik élvezetessé a versenyzők számára.

Míg a pályán vezetni izgalmas, és az eddig rendezett futamok sem voltak rossznak mondhatók, a verseny összességében kudarc: az isten háta mögötti helyszín idegenforgalmi infrastruktúrája pocsék, a látogatottság alacsony, a koreai gazdasági szereplők nem kaptak rá, az állami forrásokat pedig megnyirbálták, már a 2014-es rendezés is bizonytalan.