Egy évvel Dél-Korea után 2011-ben újabb ázsiai helyszín debütált a versenynaptárban. Meglepő módon a Buddh International Circuit tervezését is az F1 házi mérnöke, Hermann Tilke vállalta, mégpedig azzal a szándékkal, hogy az előzések pályájává teszi.

A pálya Noidában, Delhi egyik elővárosában található, a neve pedig nem véletlenül utal Buddhára. Az indiai médiában többnyire sikertörténetként szokás beszélni a versenyről, pedig a futam a magas belépődíjak miatt rengeteg kritikát kap, az átlagemberekhez nem nagyon sikerült közelebb vinni a sorozatot.

A pályát építő cég, a Jaypee Sports International a közeljövőben látványos szabadidő-komplexummá szeretné fejleszteni a környéket, de ezek a törekvések Koreában sem nagyon jöttek be. A pálya 5125 méter hosszú, gyakorlatilag három hosszú egyenese is van. A pilóták a kör 64 százalékában vannak padlógázon.