F1: Még mindig lassú a Mercedes

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.05.02. 08.30

A csapatfőnök Ross Brawn az utóbbi két versenyhétvégén szerzett pole-ok ellenére sem elégedett, világos, hogy a Mercedes versenytempója még nem megfelelő.

Bár Kínában és Bahreinben is egy-egy Mercedes állt a pole pozícióban, a csapat nem tudta győzelemre fordítani ezeket. A csapatfőnök, Ross Brawn nem titkolja, hogy még bőven van munka.
“Nem egy kör a lényeg. Olyan autó kell, amelyik ötvenpár körön keresztül a leggyorsabb, ez a nagy kihívás. Nem rossz, hogy miénk volt a pole a legutóbbi két versenyen, de igazából a futam számít, azon pedig még lemaradásban vagyunk.”
“A két pilótánk mindent kihozott a technikából a legutóbbi két szombaton, de azt hiszem, az autónk még nem elég arra, hogy a versenyen is a legerősebb legyen. Ezen dolgozunk most” – idézte a Sky Sports az angolt.
A Mercedes persze így is sokkal jobban áll, mint a 2012-es szezon végén, amikor az utolsó hat futamon mindössze egyetlen pontszerzés jött össze. Brawn szerint most kezd eredményeket hozni a tavalyi átszervezés.
“Látjuk, hogy műszaki szempontból most kezd érvényesülni, amit 12 hónappal ezelőtt tettünk. Akkor fájdalmas változtatásokat tettünk, részben ezért is volt olyan gyenge az idény második fele. Menet közben fájdalmas az átszervezés, ez történt tavaly. Mostanra összeállt egy nagyon motivált csapat, és kezdenek összeállni a dolgaink is.”
Brawn burkoltan a Mercedes motorsportfőnöke, Toto Wolff szavaira is reagált, az osztrák ugyanis azt mondta a hét elején, hogy csak olyanokra van szükség, akik élnek-halnak a csapatért, és lesznek olyanok akikre ez nem igaz, így menniük kell majd.
“Van két nagyszerű pilótánk, és olyan embereink, akikkel már régóta együtt dolgozom. Tudom, hogy dolgoznak és ők is ismerik az én munkámat. Nyilván mindig lehet még bővíteni és finomhangolni, de nem szabad azt piszkálni, ami már megvan.”

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.