F1: Kubica tényleg a Mercedesnél gyakorol

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.29. 08.30

Az egykori BMW- és Renault-pilóta megerősítette a pletykákat, miszerint a Mercedes F1-es szimulátorán gyakorolt a csapat brackley-i központjában.

A héten röppent fel, hogy az idén a WRC2-ben versenyző Robert Kubica a Mercedes brackley-i F1-es központjában a csapat szimulátorán szokott vezetni.
A 2011 elején súlyos ralibalesetet szenvedett egykori BMW- és Renault-pilóta a hétvégi Azori-ralin az Autosport kérdésére nem tagadta a híreket, bár részletekbe nem ment.
“Igen, elmondhatom, hogy ott jártam, de azt nem, hogy hány alkalommal vagy hogy hány kört mentem. De van ez a pletyka, amire azt válaszolom, hogy igen, jártam már a Mercedes F1-es szimulátorában korábban” – állította a jobb kezét még mindig csak korlátozottan használni képes lengyel.
Kubica, aki nem tagadja, hogy a végső célja az F1-es visszatérés, a folytatásról még kevésbe akart beszélni, mindössze annyit mondott, hogyha valamikor kiszúrják egy londoni reptéren, az nem jelenti azt, hogy épp a Mercedeshez tart. 
“Talán vezetek majd még ott, nem tudom. De ha épp a Heathrow-n lát valaki, nem feltétlenül a Mercedeshez megyek. Más okból is járok ott, nem feltétlenül van kapcsolat.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.